برای دیدن جزئیات هر محصول بر روی عکس آن کلیک کنید

داهوا در تولید دوربین های مداربسته خود از فناوری HDCVI بهره گرفته است، از این رو می توان گفت پروسه انتقال تصاویر در این دستگاه ها بسیار ساده تر شده است. فناوری HDCVI از محبوبیت بالایی برخوردار است زیرا سبب شده تا هزینه راه اندازی و نگهداری یک سیستم مدار بسته به مقدار زیادی پایین تر باشد. دوربین HDCVI داهوا 1 مگاپیکسل یکی از محصولات با کیفیت بالا از برند داهوا است. داهوا سعی داشته در ساخت این دوربین مداربسته از جدیدترین تکنولوژی های روز بهره بگیرد و در عین حال این محصولات را با قیمت بسیار اقتصادی عرضه نمایید. همین امر سبب محبوبیت بیشتر این دستگاه در میان کاربران شده است.

اگر بخواهیم به طور خلاصه بیان کنیم استفاده از سیستم های HDCVI چه مزایایی دارد باید به موارد زیر اشاره نمود:

  • سیستم های آنالوگ به صورت یکپارچه به HD ارتقا می یابد.
  • سیستم های HDCVI برای سیستم های SMB بسیار ایده آل است.
  • استفاده از این سیستم ها بسیار ساده است.
  • این سیستم ها فاقد پیچیدگی های سیستم های تحت شبکه است.
  • انتقال داده ها به شکل امن در این سیستم ها امکان پذیر است.
  • این سیستم ها عمدتا انعطاف پذیر هستند.
  • انتقال داده ها در فواصل طولانی امکان پذیر می شود.

سیستم های آنالوگ و HD تفاوت های اندکی با سیستم های HDCVI دارند. در سیستم های HDCVI به منظور انتقال اطلاعات از کابل های مسی RG59 استفاده می شود زیرا این کابل ها قادر هستند داده های ویدویی را در مسافت های طولانی انتقال دهند. به طور کلی تمامی سیستم هایی که مجهز به فناوری HDCVI هستند، با ترکیب سیگنال های کنترل، صدا و ویدئو آن ها را بر روی بستر کابل Coaxial منتقل می کنند. لیست دوربین HDCVI داهوا 1 مگاپیکسل در این قسمت قابل مشاهده است.

قیمت دوربین HDCVI داهوا 1 مگاپیکسل

تمامی دوربین هایی که از فناوری HDCVI بهره مند هستند به لحاظ اقتصادی بسیار ایده آل هستند و از جدیدترین فناوری های روز استفاده می کنند. کیفیت تصویر 1 مگاپیکسل سبب می شود از این دستگاه در فضاهای محدودی استفاده نمود. منازل مسکونی یا دفاتر اداری کوچک می تواند محل مناسبی برای نصب این دستگاه ها باشد. می توانید لیست قیمت دوربین داهوا را دریافت نمایید. هم چنین برای استعلام قیمت و اطلاع از موجودی انبار می توانید با کارشناسان مجرب ما در دیجی داهوا تماس حاصل نمایید. تمامی محصولات عرضه شده توسط دیجی داهوا با گارانتی معتبر و بهترین قیمت موجود در بازار عرضه می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

2 × چهار =

فهرست