برای دیدن جزئیات هر محصول بر روی عکس آن کلیک کنید

دستگاه XVR داهوا 8 کانال یکی دیگر از دستگاه های متعلق به خانواده XVR داهوا می باشد و جزو دستگاه های محبوب و پر کاربرد داهوا به شمار می رود. همانطور که از نام این محصول مشخص است، 8 کانال در اختیار شما قرار می دهد که برای اتصال 8 دوربین مداربسته مناسب می باشد. دستگاه های XVR به نحوی طراحی شده اند تا کاملا با سیستم های آنالوگ موجود سازگار باشند. در واقع باید گفت مهم ترین مزیت این سیستم ها سازگاری آن ها با سیستم های آنالوگ و سهولت استفاده از آن ها است. علاوه بر مواردی که عنوان کردیم استانداردهای فشرده سازی H.265+/H.265 سبب شده تا با بهبود فرایند فشرده سازی، پهنای باند مصرفی نیز کاهش یابد. دستگاه ذخیره ساز XVR از فرمت های مختلف پشتیبانی نموده و می توان انواع دوربین های مداربسته را به سادگی به آن متصل نمود. به علاوه دستگاه های XVR قابلیت اتصال سیستم های هشدار دهنده را نیز در اختیار شما قرار می دهند.

مجموع این قابلیت ها سبب شده تا دستگاه های XVR برای استفاده در محیط های مختلفی نظیر فروشگاه های بزرگ و مغازه ها، منازل، دفاتر اداری و شرکت ها بسیار ایده آل باشد. این ویژگی های قدرتمند در کنار قیمت مقرون به صرفه آن ها سبب شده تا دستگاه XVR داهوا 8 کانال در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار باشد. به طور کلی XVR های تولید شده توسط داهوا از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند و با گارانتی معتبر در سایت دیجی داهوا عرضه می گردند.

قیمت دستگاه XVR داهوا 8 کانال

قیمت دستگاه های XVR می تواند بر اساس نمایش لایو دوربین ها، تعداد کانال ها، رزولوشن دوربین های متصل شده و … متفاوت باشد. در این قسمت لیستی از دستگاه های 8 کانال داهوا را مشاهده می کنید. علاوه بر این می توانید آخرین لیست قیمت دوربین داهوا و دستگاه XVR داهوا را مشاهده نمایید. این لیست قیمت کاملا به روز بوده و بهترین قیمت موجود در بازار می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

یک × 4 =

فهرست