برای دیدن جزئیات هر محصول بر روی عکس آن کلیک کنید

از سری دستگاه XVR  که توسط برند مطرح داهوا تولید شده می توان به دستگاه XVR داهوا 4 کانال اشاره نمود. این محصول دارای طراحی استانداردی است و از جدیدترین تکنولوژی های روز بهره می برد. XVR ها محصولات محبوبی هستند که قادر هستند به عنوان دستگاه DVR و NVR عمل کنند بنابراین می توانند در سیستم های مداربسته آنالوگ و تحت شبکه مورد استفاده قرار گیرند. محصولاتی که در این بخش مشاهده می کنید مجهز به 4 کانال هستند که نشان می دهند با استفاده از آن ها قادر هستید تا 4 دوربین مداربسته را به دستگاه متصل کنید. اگر بخواهیم به برخی از مزایای دستگاه XVR اشاره کنیم باید بگوییم این دستگاه ها کیفیت پخش بالایی دارند. تصاویر را با قدرت بیشتری پردازش می کنند. فضای ذخیره سازی که در اختیار شما قرار می دهند بالا می باشد و هم چنین قادر هستند امنیت داده های شما را تامین کنند. رزولوشن دوربین قابل اتصال در این دستگاه ها بر اساس مدل دستگاه می تواند متفاوت باشد.

به طور کلی استفاده از دستگاه ایکس وی آر دارای مزایای زیر است:

1. سهولت استفاده از سیستم های آنالوگ
2. کاهش هزینه های سیستم به میزان چشمگیر
3. نصب و استفاده از کابل های موجود

XVR داهوا محصولی بسیار پرکاربرد و سازگار است و به نحوی طراحی شده تا کاربر به سادگی قادر باشد از این سیستم استفاده کند. به طور کلی با برخورداری از این ویژگی ها و قیمت بسیار اقتصادی، این دستگاه ها برای استفاده در محیط های مختلف بسیار ایده آل می باشند.برای مشاهده قیمت دوربین داهوا و همچنین دستگاه های ذخیره ساز کلیک کنید.

قیمت دستگاه XVR چهار کانال داهوا

XVR های داهوا در مدل های متنوعی در بازار تجهیزات نظارتی موجود هستند و بر اساس تعداد کانال و سایر قابلیت هایی که ارائه می دهند قیمت آن ها نیز متفاوت خواهد بود. در این بخش لیستی از دستگاه های XVR داهوا 4 کانال را مشاهده می کنید. همچنین می توانید آخرین لیست قیمت دستگاه XVR داهوا را از سایت دیجی داهوا ارائه دهنده انواع دوربین داهوا دریافت کنید. علاوه بر این، به منظور استعلام قیمت و یا اطلاع از موجودی می توانید با واحد فروش دیجی داهوا تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

سه × 2 =

فهرست