برای دیدن جزئیات هر محصول بر روی عکس آن کلیک کنید

دستگاه XVR داهوا 16 کانال با دارا بودن 16 کانال می تواند برای اتصال 16 دوربین مداربسته مورد استفاده قرار گیرد. دستگاه های ایکس وی آر داهوا از محبوبیت زیادی میان کاربران برخوردار هستند زیرا استفاده از آن ها ساده است، با سیستم های آنالوگ سازگار هستند و در نهایت قیمت آن ها کاملا اقتصادی است. علاوه بر این ویژگی ها،می توان دوربین های مداربسته را به سادگی به دستگاه های ذخیره ساز XVR متصل نمود همچنین این دستگاه ها قادر به پشتیبانی از قرمت های مختلف تصویری از جمله IP ، Turbo HD ، AHD ، HDTVI ، HDCVI نیز می باشند. محفظه دستگاه XVR داهوا دارای طراحی صنعتی و با دوام است و با وجود فن کم و سر و صدا قادر به تهویه هوا می باشد و از گرم شدن فضای داخلی دستگاه جلوگیری می نماید. از دیگر قابلیت های دستگاه XVR داهوا، بهره گیری از جدیدترین کدک های فشرده سازی است که سبب می شود دستگاه تا 50 درصد در پهنای باند و فضای ذخیره سازی صرفه جویی کند.

یک سیستم مداربسته از اجزای مختلفی تشکیل شده است که در بین آن ها دستگاه های ذخیره ساز یکی از اجزای مهم تشکیل دهنده این سیستم ها می باشند. با توجه به تعداد دوربین های موجود در سیستم می توانید دستگاه ذخیره ساز با تعداد کانال مشخصی را خریداری کنید. دستگاه ذخیره ساز XVR قابلیت اتصال به دوربین های مداربسته آی پی و اچ دی را در اختیار شما قرار می دهند.

قیمت دستگاه XVR داهوا 16 کانال

در سایت دیجی داهوا می توانید از آخرین قیمت دستگاه XVR داهوا اطلاع حاصل نمایید. این لیست قیمت کاملا به روز بوده و بهترین قیمت موجود در بازار می باشند. علاوه بر این لیست قیمت دوربین داهوا می توانید جهت اطلاع از موجودی کالاها با واحد فروش دیجی داهوا تماس حاصل نمایید. این محصولات با گارانتی معتبر خدمت شما عزیزان تقدیم می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

سیزده + نه =

فهرست