برای دیدن جزئیات هر محصول بر روی عکس آن کلیک کنید

دستگاه ذخیره ساز در سیستم های مداربسته آنالوگ و یا تحت شبکه وظیفه ضبط تصاویر و پخش آن ها را در مواقع مورد نیاز بر عهده دارد. چنانچه سیستم مداربسته شما تحت شبکه باشد باید از دستگاه NVR استفاده کنید در غیر این صورت دستگاه XVR پاسخگوی نیاز سیستم مداربسته خواهد بود. دستگاه NVR داهوا 64 کانال محصولی قدرتمند و پر کاربرد در سیستم های مداربسته تحت شبکه است که توسط برند مطرح داهوا به بازار تجهیزات نظارتی عرضه شده است. دستگاه های ان وی آر داهوا با تعداد کانال های 4، 8، 16، 32 و 64 موجود هستند که با توجه به نیاز محیط و نوع پروژه می توان دستگاه مناسب را خریداری نمود. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این محصولات می توانید مطلب دستگاه NVR داهوا را مطالعه نمایید.

دستگاه های ان وی آر در یک سیستم مداربسته عملکرد انعطاف پذیری از خود نشان می دهند زیرا با دوربین های مداربسته تحت شبکه کاملا سازگار هستند و به منظور برقراری اتصالات، از کابل های اترنت استاندارد cat5e و cat6 استفاده می کنند. علاوه بر این موارد، دستگاه NVR داهوا از تکنولوژی های جدید روز نظیر PoE نیز پشتیبانی می کند. از دیگر قابلیت های دستگاه های ان وی آر داهوا می توان به کیفیت بی نظیر صدا و تصویر این دستگاه ها اشاره نمود.

قیمت دستگاه NVR داهوا 64 کانال

عوامل زیر به طور مستفیم بر روی قیمت یک دستگاه ان وی آر تاثیرگذار هستند:

  • تعداد کانال های دستگاه
  • پهنای باند
  • قابلیت فشرده سازی
  • رزولوشن قابل پشتیبانی
  • تعداد و ظرفیت هارددیسک قابل پشتیبانی
  • چگونگی نمایش لایو دوربین مداربسته

از این رو پیش از خرید یک دستگاه حتما می بایست از نوع پروژه، تعداد دوربین های موردنیاز و … اطلاعات کاملی داشت. محصولاتی که در این بخش مشاهده می کنید با بهترین قیمت موجود در بازار و با گارانتی معتبر خدمت شما عزیزان تقدیم می گردد. به منظور اطلاع از موجود انبار و استعلام قیمت محصولات می توانید با کارشناسان فروش ما در دیجی داهوا تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

20 + شش =

فهرست