برای دیدن جزئیات هر محصول بر روی عکس آن کلیک کنید

راه انداری یک سیستم مداربسته نیازمند تهیه تجهیزات مختلفی از جمله دوربین مداربسته، دستگاه ذخیره ساز، سوئیچ شبکه (سیستم تحت شبکه)، اتصالات و … می باشد. در میان این تجهیزات، دستگاه های ذخیره ساز مهم ترین بخش یک سیستم مدار بسته را تشکیل می دهند. دستگاه NVR داهوا 4 کانال یکی از تجهیزات ضبط و ذخیره فیلم های دریافتی از دوربین های مداربسته است. همانطور که از نام این محصول مشخص است، 4 کانال در اختیار شما قرار می دهد که می تواند برای اتصال 4 دوربین مداربسته تحت شبکه مورد استفاده قرار گیرد. چنانچه تعداد دوربین های شما زیاد باشد می تواند دستگاه nvr با تعداد کانال های بیشتری خریداری کنید. توصیه کارشناسان این است که تعداد کانال ها از تعداد دوربین ها بیشتر باشد زیرا توسعه سیستم در آینده ساده تر خواهد بود.

قیمت دستگاه NVR بر اساس تعداد کانال های دستگاه، میزان پهنای باند، قابلیت فشرده سازی، رزولوشن قابل پشتیبانی، تعداد و ظرفیت هارددیسک قابل پشتیبانی و چگونگی نمایش لایو دوربین مداربسته می تواند متفاوت باشد بنابراین پیش از خرید یک دستگاه باید این موارد را در نظر داشته باشید.

استفاده از دستگاه های NVR دارای مزایای بسیاری است که به طور خلاصه به آن اشاره می کنیم:

  • قابل استفاده در سیستم های مداربسته تحت شبکه
  • انعطاف پذیری سیستم
  • کیفیت بالای تصویر و صدا
  • عرضه شده در تعداد کانال های متنوع
  • استفاده از کابل اترنت

قیمت دستگاه NVR داهوا 4 کانال

در این بخش لیست دستگاه های ذخیره ساز 4 کانال داهوا را مشاهده می کنید. همانطور که در بالا عنوان کردیم عوامل مختلفی روی قیمت دستگاه NVR تاثیرگذار است. تمامی محصولاتی که در این بخش مشاهده می کنید با گارانتی معتبر و با بهترین قیمت موجود در بازار عرضه می گردد. شما همراهان گرامی می توانید برای دریافت مشاوره فنی یا اطلاع از موجودی دوربین داهوا و دستگاه های ذخیره ساز با کارشناسان مجرب ما در دیجی داهوا تماس حاصل نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

13 + 7 =

فهرست