برای دیدن جزئیات هر محصول بر روی عکس آن کلیک کنید

در سیستم های مداربسته، یک دستگاه ذخیره ساز نفش مهمی را بر عهده دارند. فیلم های دریافت شده از دوربین های مداربسته بر روی این دستگاه ها ذخیره می شوند و در هر زمانی قابل دسترسی می باشند. چنانچه یک سیستم مداربسته تحت شبکه در اختیار داشته باشید نیاز است تا از دستگاه NVR به عنوان ذخیره ساز استفاده کنید. دستگاه NVR داهوا 32 کانال با در اختیار داشتن 32 کانال شما را قادر می سازد تا 32 دوربین مدار بسته آی پی را به آن متصل نموده و فیلم های دریافتی از دوربین های مداربسته را بر روی آن ذخیره نمایید. ان وی آرهای داهوا با تعداد کانال های 4، 8، 16، 32 و 64 کانال در بازار تجهیزات نظارتی و مداربسته موجود هستند که با توجه به کاربری مورد نظر می توان آن ها را تهیه نمود. چنانچه تعداد دوربین های مداربسته شما نسبتا زیاد باشد توصیه ما تهیه یک دستگاه 32 یا 64 کانال می باشد.

به طور کلی استفاده از دستگاه های NVR در سیستم مداربسته دارای مزایای بسیاری است. این محصولات به طور کامل با دوربین های مداربسته تحت شبکه سازگاری دارند و از کابل اترنت به منظور برقراری اتصالات استفاده می کنند. کابل های استاندارد اترنت cat5e و cat6 برای انتقال داده ها بسیار مناسب هستند. علاوه بر این، به دلیل پشتیبانی دستگاه های ان وی آر از تکنولوژی های جدید انعطاف پذیری بیشتری در سیستم برقرار می گردد. از دیگر مزایا استفاده از دستگاه NVR این است که به دلیل دریافت سیگنال های خالص از دوربین مداربسته، کیفیت تصویر و صدا در این محصولات بیشتر است.

قیمت دستگاه NVR داهوا 32 کانال

در این قسمت تمامی ان وی آر های 32 کانال داهوا را به همراه قیمت مشاهده می کنید. به منظور مشاهده ویژگی ها و مطالعه مشخصات فنی می توانید روی محصول مورد نظر کلیک نمایید. لازم به ذکر است قیمت محصولات در سایت دیجی داهوا کاملا به روز بوده و بهترین قیمت موجود در بازاز می باشند. به منظور استعلام قیمت و یا اطلاع از موجودی محصولات می توانید با کارشناسان فروش ما در سایت دیجی داهوا تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

یک × 2 =

فهرست