دستگاه های دارای هوش مصنوعی برند داهوا

رویدادهای داهوا

شرکت داهوا یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده محصولات و خدمات نظارت تصویری است که در سال ۲۰۰۱ راه اندازی شده است. این شرکت سری کاملی از انواع سخت افزارها و نرم افزارهای مورد نیاز در دوربین داهوا، هارد و مانیتور را تولید می نماید همچنین راهکارهایی که در زمینه ترافیک هوشمند و خانه هوشمند به دنیا عرضه می شود از طریق این شرکت ارائه می ‌شود.

آمار قابل توجهی در ارتباط با شرکت داهوا وجود دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

  • شرکت داهوا چیزی در حدود ۱۶ هزار نفر کارمند در سراسر دنیا دارد
  • قیمت دوربین داهوا نسبت به سایر رقبا بسیار اقتصادی تر است
  • این شرکت دارای ۳۵ شرکت زیرمجموعه است که در نقاط مختلف دنیا فعالیت می کنند.
  • شرکت داهوا در سال ۲۰۱۷ بیش از ۱۸ میلیارد دلار درآمد عملیاتی داشته که از این میزان درآمد چیزی در حدود ۲ میلیارد دلار آنان بوده خالص بوده که در بین سهامداران خود توزیع شده است
  • در سال ۲۰۱۵ شرکت داهوا دومین برند تولید کننده محصولات دوربین مدار بسته بوده است و در سال ۲۰۱۶ به عنوان چهارمین برند محبوب دنیا در زمینه تولید دوربین های مداربسته شناخته‌شده است.
  • شرکت داهوا تا سال ۲۰۱۶ بیش از ۸۰۰ اختراع به ثبت رسانده است
  • از نظر سهم بازار در محصولات نظارت تصویری در سال ۲۰۱۵ رتبه دوم را به دست آورده است.

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یا هوش ماشینی به هوشمندی گفته می شود که از طریق ماشین حاصل می شود. این یادگیری ماشینی به صورت روزمره در زندگی بیشتر نفوذ می کند و هیچکس نمی داند که تا چه میزان قرار است در زندگی ما را همراهی کند. شاید تاکنون اسامی سیری، کورتانا و الکسا را شنیده باشید. انسان های نسل امروز را به دلیل اینکه زندگی آنها با این اسامی همراه شده است، انسان های همزاد با هوش مصنوعی می نامند.

آیا دستگاه های داهوا که از هوش مصنوعی استفاده می کنند؟

یکی از تجهیزاتی که شرکت داهوا اخیراً به بازار عرضه نموده است سیستم حفاظت پیرامونی هوشمند می باشد این سیستم که به منظور جلوگیری از ورود و خروج غیر مجاز در مکان های مورد نظر مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل ویژگی منحصر به فرد استفاده از هوش مصنوعی مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. از این رو بانک ها، پارکهای حفاظت شده، موزه ها و مناطق نظامی از مهمترین مشتریان این سیستم جدید می باشند. ویژگی قابل ذکر این سیستم آن است که حرکت برگ ها و یا بارش باران را از حرکت انسانها و خودروها تشخیص داده و بنابراین پیام هشدار هایی که ارسال می کند با کمترین میزان خطا همراه می باشد.

استفاده از تکنولوژی دیپ سنس در دوربین های مداربسته شرکت داهوا

شرکت داهوا برای استفاده از شبکه دیپ سنس در دوربین های مداربسته خود از قطعات تولیدی شرکت اینتل کمک گرفته است. از طریق شبکه دیپ سنس، دوربین‌های تولیدی شرکت داهوا تشخیص چهره و تجزیه و تحلیل بخش های مختلف صورت را انجام می دهد. بنابراین با استفاده از این دوربین امکان تعیین جنسیت، سن، میزان ناراحتی و یا خوشحالی فرد، سطح استرس و آرامش وی و میمیک صورت به راحتی قابل تشخیص می باشد.

این محصول شرکت داهوا حاصل ۱۰ سال همکاری این شرکت با کمپانی اینتل بوده و نتیجه این همکاری بلند مدت و استفاده از هوش مصنوعی، تولید دوربین های مداربسته به صورت کاملا حرفه ای و با امکانات بسیار پیشرفته می باشد که سبب شده رضایت بیشتری برای مشتریان ایجاد شود و همچنین از طریق این دوربین ها برند شرکت اینتل نیز شهرت بیشتری پیدا کرده است.

از آنجایی که تکنولوژی دیپ سنس استفاده شده در دوربینهای جدید شرکت داهوا قابلیت تشخیص و تحلیل چهره را دارا می باشد از این رو ضروری است تا بتوانند اطلاعات پردازش شده خود را ذخیره نمایند به این منظور شرکت داهوا با بررسی معتبرترین شرکت های تولید کننده هارد دیسک های ذخیره اطلاعات مناسبترین هارد دیسک های تولید شده در دنیا که شایسته همکاری و همراهی با تکنولوژی دوربین داهوا هستند را شناسایی نموده و در نهایت سیستم های ذخیره اطلاعات پیشرفته ای به منظور ذخیره اطلاعات تحلیل شده در دوربین های شرکت داهوا استفاده شده است. در نتیجه استفاده از هوش مصنوعی در دوربین  داهوا سرعت و دقت تصاویر اسکن شده توسط این دوربین ها تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کرده است.

ویژگی های منحصر به فرد دوربین های سری کوپر در شرکت داهوا

از آنجایی که هوش مصنوعی بخش های مختلفی از زندگی انسان‌ها را تحت تاثیر قرار داده است، تجهیزاتی که مبتنی بر تکنولوژی هستند تا حد بسیار زیادی از هوش مصنوعی تاثیر گرفته اند. اخیراً شرکت داهوا با استفاده از هوش مصنوعی موفق شده است محصولی به بازار عرضه نماید که قابلیت های آن با نمونه های مشابه گذشته قابل مقایسه نیست.قیمت دوربین داهوا با توجه به داشتن این قابلیت بسیار مناسب میباشد.در این ارتباط دوربین های سری کوپر شرکت داهوا دارای قابلیت های منحصر به فردی شدند که تمامی آنها ناشی از استفاده از هوش مصنوعی می باشد در ادامه قصد داریم به مهمترین ویژگی های دوربین های جدید شرکت داهوا سری کوپر بپردازیم:

قابلیت های زیاد دوربین سری کوپر برای نصاب ها و کاربران

استفاده از هوش مصنوعی در دوربین های سری کوپر سبب شده است که هیچ یک از مراحل نصب نیازی به پیکربندی اضافی نداشته باشد و بنابراین فرایند اجرایی نصب دوربین ها بسیار آسان تر و و سریعتر صورت می پذیرد. استفاده از هوش مصنوعی در دوربین های شرکت داهوا سبب شده است تا دقت دوربین‌ها در شناسایی افراد تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند و احتمال خطا در این دوربین ها تشخیص های نادرست تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کرده است در دوربین های سری کوپر با نرم‌افزارهای تلفن همراه نیز ز یکپارچه شده است تا از طریق آن بتوان عملیات نظارت را در در زمان و مکان های مختلف با دقت بالایی انجام داد.

ضبط صداهای مختلف برای دوربین

با استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند صداهای مختلفی را برای سناریوهای مختلف ضبط نموده و بر روی دوربین های شرکت داهوا استفاده نمایند این قابلیت که به دوربین ها اضافه شده است با استفاده از هوش مصنوعی کمک می کند تا پس از شناسایی انسانی که به در ورودی نزدیک می شود پیغام خاصی را به او منتقل نماید به عنوان سال می‌تواند پیام خوش آمد گویی که از قبل ضبط شده است برای انسان شناسایی شده پخش شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جهت تهیه محصولات و همچنین پاسخ به سوالات فنی
با شماره 02191006008 تماس حاصل نمایید.
مشاورین ما در دیجی داهوا آمادگی دارند با بهره گیری از کادر حرفه ای و متخصص
راهنما و مشاور شما برای بهترین انتخاب محصولات داهوا باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

چهارده − 9 =

فهرست