بهترین دوربین مدار بسته داهوا چیست ؟ کدام برای من مناسب است ؟

دوربین داهوا مناسب من چیه؟

“بهترین مارک دوربین مداربسته کدام است؟ داهوا بهتر است یا هایک ویژن؟ کدام دوربین برای منازل مسکونی مناسب است؟” حتما این سوالات نیز برای شما پیش آمده است و قطعا به دنبال منابعی بوده اید تا دوربین مداربسته مناسب خود را انتخاب کنید. در این مطلب از دیجی داهوا به مبحث بهترین دوربین های داهوا چیست ؟ می پردازیم پس با ما همراه باشید. چنانچه شما صاحب کسب و کاری هستید یا برای منازل مسکونی خود به دنبال دوربین مداربسته داهوا هستید توصیه می کنیم مطلب زیر را از دست ندهید.

در این باره بیشتر بخوانید: بهترین دوربین مداربسته برای منزل

اکثر مردم تمایل دارند دوربینی که خریداری می کنند بهترین و با کیفیت ترین محصول موجود در بازار باشد و در عین حال قیمت آن کاملا اقتصادی باشد. ممکن است با جستجو در میان سایت های اینترنتی به منابعی دسترسی پیدا کنید اما هنوز نیاز به اطلاعات دقیق تری داشته باشید. در این مطلب قصد داریم به شما کمک کنیم دوربین مداربسته مناسب خود را انتخاب کنید. اولین موردی که باید بدانید این است که دوربین مداربسته قرار است در چه محیطی نصب شود. برای مثال نوع دوربین استفاده شده برای منازل مسکونی با دوربین مورد نیاز فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید متفاوت است.

دوربین مداربسته مناسب من چیه

بهترین دوربین مداربسته مناسب آپارتمان چیست؟

منازل مسکونی که در شهرها وجود دارند عموما به صورت آپارتمانی ساخته شده اند و راه نفوذ به آن ها اغلب متفاوت است بنابراین باید با توجه به نوع ساختمان (آپارتمانی یا ویلایی) دوربین مناسب را انتخاب کنید. نصب دوربین مداربسته در محیط منازل مسکونی معمولا با هدف نظارت بر تردد افراد یا نظارت بر پارکینگ منازل صورت می گیرد بنابراین استفاده از یک دوربین مداربسته HDCVI پاسخگوی این نیاز خواهد بود. مورد بعدی نوع بدنه دوربین مداربسته است. چنانچه قصد دارید دوربین مداربسته را در محیط داخلی ساختمان نصب کنید توصیه ما استفاده از دوربین دام است در غیر این صورت می توانید از دوربین های بولت با استانداردهای محافظتی استفاده کنید. معمولا برای نظارت در فضاهای مسکونی، شهرک ها، پارکینگ منازل و … دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل مورد استفاده قرار می گیرد و به راحتی می تواند تصاویر را با جزئیات مطلوب در اختیار شما قرار دهد.

برخی از مدل های پرفروش دوربین مداربسته برای منازل عبارتند از:

HAC-HFW1200TP DH-HAC-B1A41 DH-HAC-HDW1200EMP-A DH-HAC-T2A21

پس از انتخاب دوربین مداربسته مناسب نیاز است تا لوازم جانبی را نیز به طور جداگانه انتخاب نمایید که شامل دستگاه ذخیره ساز، کابل و اتصالات، منبع تغذیه و … می باشند. می توانید این محصولات را نیز به طور جداگانه خریداری نمایید اما در دیجی داهوا به شما پکیج ویژه منازل مسکونی را توصیه می کنیم. در این پکیچ دوربین های مداربسته مورد نیاز، دستگاه ذخیره ساز و … جمع آوری شده و با قیمتی مقرون به صرفه تر در اختیار شما قرار می گیرد.

بهترین دوربین مداربسته برای طلا فروشی کدام است؟

یکی از محل های مهمی که نیازمند امنیت بسیار بالا می باشد مغازه های طلا فروشی هستند. این صنف به دلیل فعالیتی که دارد بیشتر در معرض تهدید قرار می گیرد بنابراین باید در نظر داشته باشید تمامی نقاط باید تحت پوشش قرار گیرند. محل هایی که باید حتما در دید دوربین ها باشند عبارتند از: درب ورودی، ویترین، محل قرارگیری گاو صندوق، محیط داخلی و پیشخوان.

دوربین داهوا مناسب من چیه

درب ورودی و ویترین طلافروشی جزو فضاهای خارجی مغازه محسوب می شوند از این رو خرید دوربین مداربسته بولت با کیفیت تصویر بالا (4 مگاپیکسل) انتخاب مناسبی خواهد بود. علاوه بر آن به منظور کنترل نور محیط نیاز است تا دوربین شما از ویژگی های سخت افزاری جهت کنترل نور محیط برخوردار باشد. توصیه ما خرید دوربین مداربسته ای است که از تکنولوژی WDR برخوردار باشد. به منظور نظارت مستمر بر روی محل قرارگیری گاوصندوق، نیاز است تا از یک دوربین مداربسته با رزولوشن تصویر بالا استفاده نمود. محیط طلافروشی، یک فضای داخلی است بنابراین می توان یک دوربین مداربسته دام در این محیط نصب و استفاده نمود. برای چنین فضاهایی حتما توصیه می کنیم دوربین مداربسته یا دستگاه DVR شما از قابلیت Face Detection یا تشخیص چهره پشتیبانی کند. زیرا در صورت بروز جرم و سرقت می تواند روند پیگیری و شناسایی سارقان را تسهیل کند. پیشخوان طلافروشی نیز محل مهم دیگری است که حتما نیاز به دوربین مداربسته دارد. استفاده از دوربین مداربسته با قابلیت زوم لنز و فناوری WDR شما را قادر می سازد تا به خوبی قادر به مشاهده جزئیات باشید.

چنانچه هنوز برای انتخاب دوربین مداربسته دچار ابهام هستید می توانید از پکیچ ویژه طلافروشی دیجی داهوا استفاده کنید. تمامی دستگاه ها و لوازم جانبی مورد نیاز یک طلافروشی با قیمت بسیار اقتصادی در این پکیج گنجانده شده اند. علاوه بر آن می توانید برای دریافت مشاوره بیشتر با کارشناسان ما در دیجی داهوا تماس حاصل نمایید.همچنین میتوانید برای مشاهده قیمت دوربین داهوا کلیک کنید.

بهترین دوربین های داهوا چیست ؟ برخی از مدل های پر فروش مناسب مغازه طلافروشی عبارتند از:

HAC-HFW1400TLP DH-HAC-B1A21 DH-HAC-HDW1400EMP-A DH-HAC-T2A41

بهترین دوربین مداربسته برای شرکت ها و دفاتر اداری کدام است؟

چنانچه قصد دارید به عنوان کارفرما برای شرکت یا دفتر اداری خود دوربین مداربسته مناسب تهیه نمایید توصیه ما استفاده از دوربین مداربسته تحت شبکه است زیرا تعداد دوربین ها در این محیط ها معمولا زیاد است. برای فضای داخلی شرکت و درون اتاق ها می توانید از دوربین مدار بسته دام با لنز Varifocal استفاده کنید. همچنین برای نظارت بر فضای خارجی ساختمان شرکت توصیه ما استفاده از دوربین مداربسته بولت است. عموما برای فضاهای اداری و شرکت ها از دوربین مداربسته با کیفیت 2 مگاپیکسل استفاده می گردد. استفاده از تکنولوژی های بهبود کیفیت تصاویر در این فضاها ضروری نمی باشد.

پس از انتخاب دوربین مدار بسته مورد نظر خود (با تکنولوژی HDCVI یا IP) نیاز است تا سایر متعلقات از جمله اتصالات، دستگاه ذخیر ساز و … را نیز انتخاب کنید. می توانید این محصولات را جداگانه خریداری نمایید اما در دیجی داهوا پکیج ویژه دفاتر اداری و شرکت ها را به شما پیشنهاد می کنیم. این پکیج شامل تمام دستگاه هایی است که شما برای دفتر یا محل کار خود نیاز دارید که با قیمت بسیار اقتصادی خدمت شما عرضه می گردد.

نصب و استفاده از دوربین مداربسته در فضای داخلی شرکت می تواند سبب بهبود راندمان کاری شرکت شود. به علاوه مدیر مجموعه می تواند با نظارت مستمر بر محیط، از امور داخلی شرکت نیز آگاه باشد. بهترین دوربین های داهوا چیست ؟ در ادامه به معرفی چند محصول پر فروش مناسب جهت دفاتر اداری و شرکت ها می پردازیم:

DH-HAC-HFW1200TP DH-HAC-HFW1400TP HFW1400THP-I8 HFW1200THP-I8

مناسب ترین دوربین مداربسته برای مغازه و فروشگاه کدام است؟

عموما نصب دوربین مداربسته در محیط مغازه به منظور کنترل تردد مشتریان صورت می گیرد. چنانچه کسب و کار مغازه از حساسیت بالایی برخوردار نباشد می توانید از دوربین مداربسته دام HDCVI با کیفیت استفاده کنید. اما چنانچه قصد دارید فضای خارج مغازه را نیز تحت پوشش قرار دهید نیاز است تا یک دوربین مداربسته بولت خریداری کنید. دوربین مداربسته دام تمام امکانات مورد نیاز جهت نظارت بر فضای indoor را در اختیار شما قرار می دهد. بخشی از فضاهایی داخلی مغازه که نیازمند نصب دوربین مداربسته می باشد عبارتند از ورودی مغازه، صندوق، فضای مشرف به قفسه ها، فضای خارجی مغازه و انبار می باشد. باید در نظر داشت تعداد دوربین های مداربسته می تواند با توجه به متراژ مغازه متفاوت باشد.

دوربین مداربسته مناسب مغازه و فروشگاه ها

اگر هنوز در مورد انتخاب دوربین مداربسته مناسب برای مغازه یا فروشگاه خود دچار ابهام هستید می توانید از پکیج ویژه مغازه و فروشگاه ها دیجی داهوا استفاده کنید. کارشناسان ما در دیجی داهوا با تحلیل و بررسی محیط فروشگاه ها این پکیج ویژه را به منظور استفاده در این محیط ها در نظر گرفته اند.

دوربین های زیر چند مدل از پرفروش ترین های دوربین های مداربسته مناسب مغازه ها و فروشگاه ها می باشد:

HAC-HFW1400TLP DH-HAC-B1A21 DH-HAC-HDW1400EMP-A DH-HAC-T2A41

بهترین دوربین مداربسته مناسب پارکینگ کدام است؟

پارکینگ ها یکی از فضاهای بسیار مهم در منازل مسکونی، دفاتر اداری، مراکز خرید و … محسوب می شود که در پایین ترین طبقه قرار دارد. بنابراین دوربینی که قصد دارید برای این محیط خریداری کنید باید از قابلیت های ویژه ای برخوردار باشد. مهم ترین نکته در مورد فضای پارکینگ ها، نور بسیار کم، سقف کوتاه و فضای تاریک محیط است. عموما درون پارکینگ ها مواردی نظیر سرقت، تصادف و آسیب به وسایل نقلیه و … رخ می دهد که برای جلوگیری از این موارد استفاده از دوربین مداربسته می تواند بسیار کارآمد باشد.

عموما در فضای داخلی پارکینگ از دوربین مداربسته دام استفاده می شود و کیفیت تصویر مورد نیاز این فضا حداقل 2MP می باشد زیرا نیاز است تا جزئیات به شکل مطلوب در اختیار شما قرار گیرد. چنانچه برای نمایش جزئیات نیاز به تغییر زاویه دید داشته باشید می توانید یک دوربین مدار بسته با لنز وریفوکال خریداری نمایید. مسئله بعدی وجود نور بسیار کم در محیط پارکینگ است. برای رفع این مشکل نیاز است تا دوربین مداربسته در نور بسیار کم نیز قادر به تصویر برداری باشد. وجود قابلیت ICR سبب بهبود کیفیت تصاویر دریافتی در محیط پارکینگ می گردد. علاوه بر آن تصویر برداری در چنین محیطی ممکن است با نویز همراه باشد که برای رفع این مشکل، دوربین شما باید از قابلیت 2D یا 3DNR پشتیبانی کند.

مهم ترین مسئله در مورد پارکینگ قابلیت خواندن پلاک خودروها در محیط است. این قابلیت سبب می شود در صورت بروز هرگونه اتفاق، به کمک دوربین مداربسته قادر به تصویربرداری و شناسایی پلاک خودروها باشید تا روند پیگیری برای شما ساده تر گردد.

برای خرید دستگاه های جانبی می توانید آن ها را به صورت جداگانه خریداری نمایید اما چنانچه در این مورد نیاز به راهنمایی یا مشاوره دارید می توانید با کارشناسان مجرب ما در دیجی داهوا تماس گرفته و مشاوره فنی رایگان دریافت کنید.

مناسب ترین دوربین مداربسته برای کارخانه ها کدام است؟

امروزه نصب و استفاده از دوربین های مداربسته در محیط های صنعتی و کارخانه ها در حال افزایش است بنابراین در این بخش قصد داریم تا به شما در انتخاب دوربین مداربسته مناسب مراکز صنعتی و کارخانه کمک کنیم. طبق بررسی هایی که توسط کارشناسان ما در دیجی داهوا صورت گرفته مکان های زیر از اهمیت بسیار بالایی برای نصب دوربین برخوردار می باشند:

  1. محل مشرف به ماشین آلات جهت نظارت بر پرسنل
  2. محل درب ورودی کارگاه یا کارخانه
  3. آشپزخانه
  4. محل غذاخوری پرسنل
  5. پارکینگ
  6. فضای داخلی کارخانه

پس از شناسایی فضاهای مورد نیاز نصب دوربین مداربسته نیاز است تا تکنولوژی مورد نظر خود را انتخاب کنید. امروزه استفاده از دوربین های آنالوگ جهت نظارت توصیه نمی گردد. توصیه ما استفاده از دوربین مداربسته HD، AHD یا Full HD و دوربین مداربسته تحت شبکه می باشد.

نصب دوربین مداربسته در محوطه داخلی کارخانه ها نیازمند استفاده از یک دوربین مداربسته با قابلیت های منحصر به فرد است. در زیر به بخشی از قابلیت هایی که توصیه شده اشاره می کنیم:

  1. Smart Search
  2. قابلیت زوم و تغییر لنز
  3. Dual Stream
  4. انتقال تصاویر

مواردی که عنوان شد می تواند به شما در خرید دوربین مداربسته برای کارخانه ها یا مراکز صنعتی کمک کند. در زیر چند مدل پرفروش مناسب برای فضاهای صنعتی را برای شما معرفی می کنیم:

DH-HAC-HFW1200TP DH-HAC-B1A21 DH-HAC-HFW1400TP DH-HAC-T2A41

اگر همچنان برای انتخاب یک دوربین مداربسته به راهنمایی یا مشاوره دارید می توانید با کارشناسان مجرب ما در دیجی داهوا تماس بگیرید. علاوه بر آن کارشناسان نصب ما با در نظر گرفتن محیط مراکز صنعتی، پکیج ویژه کارخانه ها و مراکز صنعتی را برای شما در نظر گرفته اند. این پکیج دوربین مداربسته شامل تمام دستگاه هایی است که شما نیاز دارید. قیمت این پکیچ کاملا اقتصادی است و با گارانتی معتبر خدمت شما عرضه می گردد.

در این مقاله در دیجی داهوا تلاش کردیم تا تمامی موارد مورد نیاز برای خرید یک دوربین مداربسته مناسب را برای شما جمع آوری کنیم. مهم ترین نکته در انتخاب دوربین مداربسته، شناسایی و بررسی محیط است پس از آن می توانید دوربین مناسب با تکنولوژی مناسب را انتخاب کنید. علاوه بر آن می توانید از پکیج های ویژه ای که برای فضاهای مختلف در نظر گرفته شده دیدن نمایید. شما می توانید برای دریافت هرگونه مشاوره فنی با شماره های دفتر دیجی داهوا تماس حاصل نمایید و با کارشناسان مجرب و حرفه ای ما در ارتباط باشید.

مجازات نصب دوربین مخفی در منزل

بهترین دوربین مدار بسته داهوا چیست ؟

برای پاسخ به سوال شما درباره بهترین دوربین مدار بسته داهوا ، باید بگویم که این موضوع به نیازهای شما و محل استفاده از دوربین مداربسته بستگی دارد. با این حال، برخی از بهترین مدل‌های دوربین مداربسته داهوا عبارتند از:

1. دوربین مدل IPC-HFW5231E-Z12E

این دوربین دارای قابلیت‌ هایی نظیر رزولوشن 5 مگاپیکسل، لنز وریفوکال 12 میلیمتر تا 2.8 میلیمتر، قابلیت ضدآب و گرد و غبار با محافظت در برابر ورود آب و گرد و غبار به داخل دوربین و قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت بالا در شرایط نوری مختلف است.

2. دوربین داهوا مدل IPC-HDW2831T-ZS

این دوربین دارای رزولوشن 8 مگاپیکسل، لنز وریفوکال 2.7 تا 13.5 میلی متر، قابلیت استفاده در شرایط نوری مختلف و قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت بالا است.

3. دوربین داهوا مدل IPC-HDW5241H-AS-PV

این دوربین دارای رزولوشن 2 مگاپیکسل، لنز ثابت 2.8 میلیمتر، قابلیت استفاده در شرایط نوری مختلف، قابلیت تشخیص حرکت و پشتیبانی از فرمت‌های ضبط تصویر H.265+ و H.264+ است.

توجه

از آنجا که نیازهای هر شخص و سازمان در زمینه امنیت متفاوت است، برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته و تجهیزات امنیتی، بهتر است با توجه به نیازهای خود و با مشاوره تکنسین‌های مجرب، به انتخاب محصول مناسب برای خود بپردازید. در این راستا، فروشگاهی مانند آتی نگر الکترونیک می‌تواند به عنوان یک منبع مفید جهت مشاوره و خرید تجهیزات امنیتی و دوربین مداربسته مورد استفاده قرار گیرد. کافیه با این شماره 91006008-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره ببرید.

خرید بهترین دوربین داهوا

برای خرید بهترین دوربین مداربسته داهوا، ابتدا باید نیاز های خود را در نظر بگیرید. برای مثال، برای استفاده در خانه، فروشگاه، دفتر کار، فضای باز و یا محیط صنعتی نیازهای متفاوتی وجود دارد که باید با توجه به آن‌ها دوربین مناسب را انتخاب کنید.

پس از تعیین نیازهای خود، می‌ توانید به فروشگاه‌ هایی مانند آتی نگر الکترونیک مراجعه کنید که انواع مختلف دوربین مداربسته داهوا را در اختیار دارند. در این فروشگاه‌ ها، می‌توانید با مشاوره تکنسین‌ های مجرب، بهترین دوربین مداربسته داهوا را برای خود انتخاب کنید.

همچنین، برای خرید بهترین دوربین مداربسته داهوا، بهتر است به نکاتی همچون رزولوشن تصویر، نوع لنز، زاویه دید، قابلیت های ویژه مانند حرکت دتکت شدن، ارتباطات بی‌سیم و غیره توجه کنید. همچنین، در نظر داشته باشید که پشتیبانی و خدمات پس از فروش نیز مهم است و باید از این موضوع نیز به عنوان یکی از معیارهای انتخاب دوربین مداربسته داهوا در نظر گرفته شود.

قیمت دوربین مدار بسته دید در شب

هزینه دوربین دید در شب داهوا در بازار ایران بستگی به نوع دوربین، ویژگی‌ها، رزولوشن، امکانات و سایر عوامل دارد. برای مثال، دوربین‌های دید در شب داهوا با رزولوشن بالا و امکانات پیشرفته معمولاً قیمت بیشتری دارند.

به طور کلی، قیمت دوربین دید در شب داهوا در بازار ایران در حال حاضر بین ۱۰۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰۰ تومان متغیر است. البته، باید توجه داشت که برای خرید دوربین دید در شب داهوا با کیفیت و قابلیت‌های پیشرفته، باید هزینه بیشتری را در نظر گرفت.

قیمت دوربین مدار بسته دید در شب

هزینه دوربین دید در شب داهوا در بازار ایران بستگی به نوع دوربین، ویژگی‌ها، رزولوشن، امکانات و سایر عوامل دارد. برای مثال، دوربین‌های دید در شب داهوا با رزولوشن بالا و امکانات پیشرفته معمولاً قیمت بیشتری دارند.

به طور کلی، قیمت دوربین دید در شب داهوا در بازار ایران در حال حاضر بین ۱۰۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰۰ تومان متغیر است. البته، باید توجه داشت که برای خرید دوربین دید در شب داهوا با کیفیت و قابلیت‌های پیشرفته، باید هزینه بیشتری را در نظر گرفت.

مشاوره با قبل از خرید با کارشناسان ما 02166463781

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

نه − شش =

فهرست