بهترین دوربین مداربسته برای مغازه | مزایای آن برای کسب و کار شما

آموزش داهوا

امروزه نصب دوربین مداربسته برای تمامی اماکن و مشاغل، تبدیل به یک ضرورت شده است. این دوربین ‌ها می‌ توانند با نظارت بر خانه ها، اداره ها، مغازه ها و دیگر اماکن، امنیت را به ارمغان بیاورند. نصب دوربین های مداربسته، علاوه بر ایمنی و محافظت از محلی که دوربین در آن نصب شده است، می تواند یکی از بهترین عامل ‌های پیشگیری کننده از انواع جرایم باشد. این دوربین ها که دارای کیفیت های متفاوتی هستند، با ضبط تصاویر می ‌توانند خیال افراد را از وقوع جرم آسوده کنند.یکی از بهترین دوربین های مداربسته برای مغازه و محل کار، دوربین داهوا می باشد، که از تمامی ویژگی های بالا برخوردار است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید، تا به بررسی مزایای دوربین مداربسته برای مغازه و محل نصب مناسب آن، بپردازیم.

از ویژگی های مهمی که بهترین دوربین مداربسته برای مغازه باید دارا باشد، می توان به فیلمبرداری HD، انتقال صدا از دو طرف، ضبط در کمترین میزان نور، قابلیت دید در شب، فضای ذخیره ابری، ارتباط و نظارت از راه دور و پوشش طیف گسترده‌ ای از محیط اشاره کرد.از دیگر مواردی که باید هنگام خرید بهترین دوربین به آن توجه کنیم قیمت محصول مورد نظرمان میباشد.قیمت دوربین داهوا بسیار مناسب بوده و میتوانید محصولی با کیفیت را در قیمتی مناسب از دیجی داهوا نمایندگی معتبر برند داهوا خریداری نمایید.

مزایای نصب دوربین مداربسته داهوا برای مغازه

اگر شما صاحب هرگونه کسب و کاری هستید، باید از خطر وقوع انواع جرایم و وارد شدن ضرر حاصل از آن به مغازه خود، با نصب دوربین مداربسته، جلوگیری کنید. خوشبختانه نصب این دوربین ها به شما امکان بررسی تمامی بخش های مغازه خود را، از راه دور، میسر می کنند. نصب دوربین مداربسته مزیت های بسیاری برای شغل شما دارد، که در ادامه به اساسی ترین مزیت های آن، به تفصیل می پردازیم.

جلوگیری کننده از وقوع جرم

در صورتی که دوربین در موقعیتی مناسب نصب شود، می تواند به تنهایی عامل موثری برای پیشگیری از جرم باشد. برای تقویت بازدارندگی این دوربین ها، تنها کافیست که چندین دوربین مداربسته برای مغازه خود و در نقاط قابل رویت نصب کنید. همچنین دوربین های مداربسته به دلیل تحت نظر داشتن کارکنان شما، می‌توانند از ارتکاب انواع جرایم از سمت آنها به ویژه، سرقت از مغازه شما، به طور قابل ملاحظه ‌ای خودداری کنند.

با توجه به اینکه افراد می دانند که مغازه شما توسط دوربین های مداربسته ایمن شده است، می کوشند تا از انجام هرگونه جنایت و بزهکاری، مانند سرقت، کلاهبرداری، زورگیری، آزار و اذیت جنسی، خودداری کنند. در نتیجه این ویژگی مثبت، دوربین مداربسته باعث می شود تا مغازه شما تبدیل به مکانی امن و محفوظ از اعمال خلاف قانون شود.

نظارت بر هرگونه اتفاق در محل کار

دوربین های مداربسته داهوا بهترین دوربین مداربسته برای مغازه به شما توانایی نظارت و ضبط تمامی اتفاق های محل کار شما را می دهند. علاوه بر نظارت شما، شرکت امنیتی که از آن دوربین مداربسته را تهیه کرده اید، وظیفه دارد به مراقبت شبانه روزی از مغازه شما بپردازد. آنها همچنین می توانند شما یا پلیس را در جریان اتفاقات پیش آمده در محل کار بگذارند. همچنین می توانید اعلان های هشداری را برای دوربین خود فعال کرده و پس از بررسی فیلم زنده مغازه خود، سریعا عمل کرده و از پیش آمدن هرگونه مشکل ممانعت کنید. دوربین های مداربسته داهوا امکان تشخیص هشدار نفوذ را به شما می دهند. در این صورت می توانید از رخ دادن تخلف، از طریق برنامه تلفن هوشمند خود آگاه شوید.

جمع آوری و ذخیره داده ها

با توجه به اینکه دوربین های مداربسته می ‌توانند فیلم های گرفته شده از مغازه شما را به طور مستقیم روی هارد دیسک دستگاه ضبط کنند، نیازی به استفاده از چندین نوار برای ضبط نیست. بدین شکل، شما می توانید که این فیلم های ضبط شده را، با استفاده از برنامه های تلفن هوشمند خود بازیابی و بررسی کنید. چنانچه جنایتی در محل کار شما رخ دهد، این دوربین ها از مظنونان فیلم می گیرند و شما می توانید به راحتی این فیلم ها را به عنوان یک مدرک کیفری در اختیار مقامات قانونی قرار دهید. هنگام نصب توجه داشته باشید که بهتر است دستگاه ضبط در مکانی دور از دسترس قرار بگیرد.

امکان بررسی بر روند کسب و کار شما

دوربین های مداربسته داهوا می توانند در جنبه های مختلف کسب و کار شما مفید باشند. شما می توانید با مشاهده این فیلم ها، به میزان انضباط کاری کارمندان خود آگاه شده و دادرسی بهتری بر آنها داشته باشید. علاوه بر این متوجه خواهید شد که چه محصولی نزد مشتریان محبوب تر است یا به چه محصولی بیشتر نیازمند هستند. با استفاده از این اطلاعات، می توانید در چیدمان مغازه خود، تغییرات مثبتی اعمال کنید.

افزایش بازدهی و صرفه جویی در هزینه ها

جلوگیری از بزهکاری و کمک به رفع آنها از، مهمترین اهداف نصب دوربین مداربسته است. در واقع دوربین های مداربسته می توانند حکم نگهبانانی 24 ساعته و خستگی ناپذیر و البته بسیار دقیق را برای شما ایفا کنند. بدین شکل، شما نیازی به صرف هزینه برای استخدام نگهبان و یا نصب چندین ابزار امنیتی مختلف نخواهید داشت.

اعتماد مشتریان به کسب و کار شما

در صورتیکه شما صاحب کسب و کاری هستید، که نیاز است مشتریان اموال شخصی خود، مانند ماشین، برای تعمیر را نزد شما بگذارند، دوربین های مداربسته باعث می شوند که آنها با خیالی آسوده به شما اطمینان کنند و وسایل خود را به شما بسپارند.

محل مناسب برای نصب بهترین دوربین مداربسته برای مغازه

محل مناسب نصب دوربین مداربسته در مغازه

برای محافظت از فروشگاه خود و همچنین حفظ منفعت های همگانی، کافی است که بهترین دوربین مداربسته برای مغازه را، در محلی مناسب نصب کنید. برای یافتن محل مناسب نصب دوربین، به نکات زیر توجه کنید.

  • نصب دوربین در محل قابل مشاهده. چرا که باعث منصرف شدن مجرمان از ورود به مغازه شما می شود.
  • دوربین ها باید در نقاطی نصب شوند، که بتوانند تمام ورودی ها را تحت پوشش قرار دهند.
  • قرار دادن دوربین در کنار چیزهایی، مانند تابلو یا نوشته، که توجه افراد را جلب می کنند. زیرا موجب می ‌شود تا نمای واضحی از صورت افراد داشته باشید.
  • توجه داشته باشید که ارتفاع دوربین بیشتر از ۷ فوت نباشد.
  • انصراف از سرقت توسط مشتریان یا کارکنان مستلزم نصب دوربین کنار صندوق است.
  • به دلیل وجود داشتن اموال با ارزش در انبارها، حتماً در ورودی و خروجی آنجا، دوربین نصب کنید.
  • نقاط کور از محبوب ترین و اصلی ترین مکان های سرقت اجناس می باشند. پس از نصب دوربین در این نقاط غافل نشوید.

 

مشاوره جهت خرید دوربین داهوا

جمع بندی

استفاده از بهترین دوربین مداربسته برای مغازه ، مزایای بسیاری برای کسب و کارهای مختلف در پی دارد. آنچه در بالا بیان شد، بخش مهمی از این مزایا بود. البته لازمه بهره بردن از این مزایا، نصب دوربین در محلی مناسب و استفاده از دوربین های با کیفیت است.

لازم به ذکر است که برند دیجی داهوا، با بهره بردن از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا، دوربین های مداربسته بسیار با کیفیتی را ارائه می کند. دوربین داهوا، علاوه بر داشتن ویژگی های بسیار، قیمت مناسبی داشته و می تواند ضامن امنیت کسب و کار و یا خانه شما باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش با کارشناسان ما در دیجی داهوا تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

  • بهترین دوربین مداربسته برای مغازه از چه برندی میباشد؟

برند داهوا یکی از بهترین تولید کننده های دوربین های امنیتی در بازار میباشد که کیفیت تصویر بسیار بالای آن یکی از بهترین انتخاب ها برای نصب دوربین مداربسته برای محل کسب و کار خود است.

  • قیمت دوربین مداربسته داهوا چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت های دقیق میتوانید با کاشناسان فروش ما با شماره 91006008-021 تماس حاصل فرمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جهت تهیه محصولات و همچنین پاسخ به سوالات فنی
با شماره 02191006008 تماس حاصل نمایید.
مشاورین ما در دیجی داهوا آمادگی دارند با بهره گیری از کادر حرفه ای و متخصص
راهنما و مشاور شما برای بهترین انتخاب محصولات داهوا باشند.

2 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

3 + 14 =

فهرست