بهترین دوربین مداربسته برای اماکن اداری

بهترین دوربین مداربسته برای اماکن اداری

آموزش داهوا

نظارت و بازدارندگی از جرایم، از مهم ترین اهدافی است، که باعث نصب دوربین های مداربسته در اماکن اداری می شود. ارائه تصاویر واضح و با کیفیت، در شناسایی مجرمان یا پیشگیری از وقوع جرم، بسیار موثر است. به خصوص در اداره ها، که اطلاعات بسیار مهمی را نگهداری می کنند. انتخاب محل مناسب برای به دست آوردن بهترین تصاویر و نتایج از دوربین های مدار بسته، در این رابطه حائز اهمیت است. اگر شما هم به اهمیت نصب دوربین مداربسته در اماکن اداری پی برده اید و در پی دانستن چگونگی انتخاب بهترین مکان و اهمیت نصب دوربین های امنیتی و بهترین دوربین مداربسته برای اماکن اداری هستید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید، تا به بررسی این موضوع بپردازیم. دوربین داهوا یکی از بهترین دوربین های مداربسته نسبت به برند های دیگر میباشد که کیفیت بالا و کارایی آسان از ویژگی های مهم این دوربین میباشد.

دیجی داهوا ارائه دهنده دوربین های مداربسته برند داهوا می باشد. محصولات این شرکت بسیار با کیفیت و دارای فناوری پیشرفته میباشد.همچنین قیمت دوربین داهوا بسیار به صرفه بوده و میتوانید با قیمتی مناسب بهترین دوربین مداربسته را تهیه کنید.برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان فروش ما با شماره 91006008-021 تماس حاصل فرمایید.

محل مناسب برای نصب دوربین مداربسته برای اماکن اداری  

به طور کلی، برای انتخاب بهترین محل برای نصب دوربین ها، اصول خاصی وجود دارند، که شامل موارد زیر هستند: 

  • هنگام نصب بهترین دوربین مداربسته برای اماکن اداری ، توجه کنید که دوربین ها باید در نقاط اصلی ثابت و به اجسام نزدیک باشند. این موضوع باعث ثبت تصاویر واضح و قابل شناسایی توسط دوربین ها می شود.
  • در صورتی که مکان مورد نظر شما وسیع باشد، لازم است که دوربین ها در زوایای پهن تر و با فاصله بیشتری نصب شوند، تا بتوانید به درستی فعالیت هدف خود را بررسی کنید. 

موقعیت هایی در اماکن اداری، که نصب دوربین مداربسته در آنها لازم و ضروری می باشد، عبارتند از: 

  • مکان مناسب برای نصب دوربین مداربسته در اماکن اداریورودی دفتر

به طور معمول بهترین تصاویر ارائه شده از هدف توسط دوربین های مداربسته، در نقاط ورودی دفتر یا ساختمان هستند. دلیل این امر، این است که هنگام ورود به ساختمان، اشخاص مدت زمان طولانی تری را در آن نقطه، نسبت به سایر نقاط، صرف می کنند. تصاویر ثبت شده از نقاط ورودی، برای شناسایی فرد هدف موثر تر است. فاصله توصیه شده دوربین از افراد در این نقاط، حدود ۳ تا ۴ فوت از قد متوسط انسان بوده و بهتر است در ارتفاع کمتری نصب شود. 

  • پذیرش یا پیشخوان اداره

احتمال رخ دادن جنایات در قسمت پذیرش و صندوق، نسبت به سایر نقاط اداری بیشتر است. لذا لازم است که بهترین دوربین مداربسته برای اماکن اداری باید به طور کامل پیشخوان را پوشش دهند. این امر باعث می شود که تصاویر واضحی در جهت شناسایی هدف، توسط دوربین ها، تهیه شوند. بهتر است در این مکان دوربین ها در ارتفاع های متفاوتی از سطح زمین نصب شوند. احتمال وجود پرونده ها و اطلاعات مهم و دسترسی به سیستم های شرکت در این بخش، دلیل دیگری بر اهمیت نصب دوربین مداربسته در این نقطه می باشد. 

  • محل کار کارکنان

نصب دوربین های امنیتی در این مکان، باعث می ‌شود تا از کارمندان متخلّف آگاه شده و بر درستی اعمال آنها نظارت کامل داشته باشید. همچنین، از دیگر دلایل مهم نصب دوربین مداربسته در محل کار کارکنان، می توان به اطلاع یافتن از ورود افراد غیرمجاز به اتاق کارمندان اشاره کرد. دوربین مداربسته در محل کار می تواند حکم سرپرست کارمندان را داشته باشد. 

  • گوشه ها و نقاط کور

برای پوشش دادن مناطق بیشتر، به خصوص نقاط کور، با دوربین های مداربسته، می توانید از دوربین های دارای زاویه باز استفاده کنید.در انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای اماکن اداری این نکته از اهمیت بالایی برخوردار میباشد. در این صورت توانایی نظارت بر گوشه ها و نقاط کور را نیز خواهید داشت و این نقاط از امنیت بالاتری برخوردار خواهند بود.

  • پارکینگ و گاراژ

اگر بودجه خوبی برای نصب دوربین ها در نظر گرفته اید، ما به شما توصیه می ‌کنیم، که در پارکینگ ها و گاراژ از دوربین های متعددی استفاده کنید. این کار باعث می ‌شود تا از خودروهای کارمندان محافظت شده و سارقین احتمالی خودرو به خوبی شناسایی شده و از چگونگی رخ دادن حادثه مطلع شوید و مدارک مستندی به پلیس ارائه دهید. 

  • نقاط خروجی

چنانچه درب خروجی کارمندان شما از سایر افراد متفاوت است، ما به شما توصیه می کنیم از دوربین IP داهوا، که قابلیت ثبت تصاویر واضح از چهره انسان را دارند استفاده کنید. با این کار می توانید از تعداد و ساعات ورود و خروج همه افراد خود آگاه شده و به خوبی مظنونان خود را شناسایی کنید.برای نقاط خروجی دوربین ip بهترین دوربین مداربسته برای اماکن اداری میباشد.

  • بخش انتظار اداری

بخش انتظار اداره ها معمولاً شلوغ ترین و پر تردد ترین مکان در تمامی ساعات است. با نصب دوربین های متعدد در این مکان، می توانید بر هر گونه فعالیت مشکوک و مجرمانه نظارت کرده و از امنیت کارمندان و اموال خود حفاظت کنید. در صورتی که افراد مراجعه کننده، با حضور دوربین مداربسته در اتاق انتظار و پذیرش احساس ناراحتی می کنند، می توانید از دوربین های مداربسته کوچک داهوا استفاده کنید. این دوربین ها توجه زیادی جلب نمی‌ کنند. 

  • انبار و اتاق لوازم اداری

هیچ سرقتی برای اماکن اداری، نمی تواند به اندازه سرقت از انبار زیانبار باشد. انبار و اتاق لوازم اداری معمولاً حاوی مدارک و اسناد محرمانه مهم و با ارزشی هستند. با نصب دوربین های مداربسته داهوا می توانید از  وارد شدن افراد و دسترسی آنها به فایل های ذخیره شده مطلع شوید.

اهمیت نصب بهترین دوربین مداربسته در اماکن اداری 

اهمیت نصب دوربین مداربسته در اماکن اداری  

در صورتی که از میزان اهمیت نصب دوربین مداربسته در اماکن اداری به طور کامل آگاهی ندارید، کافی است بدانید که با سرقت تنها یک کامپیوتر یا لپ تاپ از اداره ها و فاش شدن اطلاعات محرمانه، به شدت از اعتبار سازمان شما کاسته می شود. استفاده از دوربین های مداربسته قابل رویت در اداره، خود به تنهایی می ‌تواند در بازدارندگی از اعمال مجرمانه کارکنان یا افراد غیر، موثر باشد. دسترسی غیر مجاز به اسناد، از عوارض عدم نصب دوربین های مداربسته است.درباره راهکار داهوا برای مجتمع اداری و تجاری بیشتر بدانید.

 همچنین دوربین ها با ثبت ورود افراد، امنیت و راحتی بیشتری برای کارمندان شما ایجاد می کند. در صورت رخ دادن یک جنایت در محل کار شما، با استفاده از تصاویر و فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مداربسته به عنوان مدارک کیفری، به راحتی پرونده مربوطه، با شناسایی مظنونین، حل می شود. این دوربین ها کمک می کنند تا کارمند یا مشتری مشکل ساز برای اداره را شناسایی کنید.

این دلایل تنها پاره ای از اهمیت نصب دوربین مداربسته برای اماکن اداری بودند. اگر شما نیز متوجه سود فوق العاده این دوربین ها برای تجارت  و حفظ ایمنی و آرامش خود شدید، پیشنهاد ما به شما نصب بهترین دوربین مداربسته برای اماکن اداری ، یعنی دوربین های مداربسته داهوا است. 

جمع بندی 

اداره ها بنا به حوزه فعالیت خود، دارای مدارک و اطلاعات مهم و حیاتی بسیاری از مشتریان و کارکنان خود و همچنین برنامه های سازمان هستند. همین امر دلیل کافی برای ترغیب مجرمان به سرقت از اداره و سو استفاده کارکنان متخلف از این اطلاعات به نفع خود می باشد.

بنابراین با نصب دوربین مداربسته، نه تنها حافظ اطلاعات مشتریان خود خواهید بود، بلکه از به خطر افتادن کارکنان و برنامه های اداره نیز جلوگیری می کنید.حال که از اهمیت نصب این دوربین ها و مکان مناسب برای نصب آگاه شدید، لازم است تا اقدام به خرید بهترین دوربین مداربسته برای اماکن اداری کنید.

سوالات متداول

  • مناسب ترین مکان برای نصب دوربین مداربسته برای اماکن اداری کجاست؟

قبل از نصب دوربین مداربسته باید به نقاط نصب آن توجه کنید.برای اماکن اداری بهترین مکان ها برای نصب دوربین مداربسته ورودی دفتر ،پذیرش یا پیشخوان اداره، محل کار کارکنان، گوشه ها و نقاط کور، نقاط خروجی، پارکینگ ها، انبار و … میباشد.

  • چطور بهترین دوربین مداربسته برای اماکن اداری را تهیه کنیم؟

دیجی داهوا ارائه دهنده بهترین دوربین مداربسته از برند دهوا میباشد و یکی از معتبر ترین نمایندگی های برند داهوا موجود در بازار میباشد.برای اطلاع از قیمت ها و ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان فروش ما با شماره 91006008-021 تماس حاصل فرمایید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جهت تهیه محصولات و همچنین پاسخ به سوالات فنی
با شماره 02191006008 تماس حاصل نمایید.
مشاورین ما در دیجی داهوا آمادگی دارند با بهره گیری از کادر حرفه ای و متخصص
راهنما و مشاور شما برای بهترین انتخاب محصولات داهوا باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

هجده − 12 =

فهرست