نمایندگی داهوا در کرج

نمایندگی داهوا در کرج کجاست؟

نمایندگی های داهوا در ایران

برند داهوا یکی از شرکت های پیشتاز در زمینه تولید و فروش دوربین داهوا و تجهیزات جانبی دوربین به شمار می رود. از تجهیزاتی که توسط این برند مطرح تولید و به بازار عرضه شده است می توان به انواع دوربین مداربسته آنالوگ، دوربین مداربسته تحت شبکه، دستگاه ضبط تصاویر NVR و DVR و … اشاره کرد. همچنین باید توجه داشت که قیمت دوربین داهوا در شهر های مختلف ممکن است متفاوت باشد.

نمایندگی داهوا در کرج مبحثی است که در این مطلب قصد داریم به آن بپردازیم تا شما بتوانید از سراسر نقاط کشور اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود نمایید. 

نمایندگی داهوا در کرج کجاست؟

داهوا در حال حاضر خدمات خود را در بیش از 180 کشور جهان ارائه می‌کند و یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید دوربین های مداربسته و تجهیزات جانبی آن به شمار می رود. از آنجایی که دوربین های داهوا از جدیدترین فناوری های روز برخوردارند و در مقایسه با رقیبان خود قیمت مناسبی دارند، از محبوبیت بالایی در میان کاربران برخور دارند. این برند معتبر در ایران نیز در حال فعالیت است و دارای نمایندگی رسمی در شهرهای مختلف می باشد. این محصولات با گارانتی های معتبر و پشتیبانی مطلوبی در اختیار مشتریان قرار می گیرند. دیجی داهوا عرضه کننده دوربین های مداربسته داهوا با گارانتی معتبر است و نمایندگی داهوا در کرج را نیز در اختیار دارد از این رو به سادگی می توانید در شهرهای مختلف از جمله کرج، اقدام به خریداری محصولات مورد نظر خود نمایید. نصب دوربین مداربسته یک فعالیت مهم و ضروری است. مخصوصا نصب دوربین در کرج که شهری شلوغ و در حال پیشرفت است.

نمایندگی داهوا در کرج

معرفی برند داهوا

داهوا یکی از بهترین و معروف ترین شرکت های فعال در زمینه دوربین مداربسته در دنیا شناخته می شود. این محصولات دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی هستند و در مقایسه با برندهای رقیب خود، قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارند. این محصولات در سراسر ایران موجود هستند و به راحتی می توانید با توجه به نیاز پروژه خود اقدام به خریداری محصولات مورد نظر خود نمایید. این برند در سال 2001 در چین بنیانگذاری شد و اکنون در سراسر دنیا بیش از 16 هزار کارمند دارد. خدمات برند داهوا در حال حاضر در 180 کشور مختلف در حال استفاده است و در کشورها و قاره های جهان در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. از جمله محصولات بسیار محبوب این برند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دوربین مداربسته HDCVI
  • دوربین مداربسته IP
  • دستگاه ضبط تصاویر NVR، DVR و XVR
  • سوئیچ شبکه و تجهیزات

محصولات تولید شده توسط برند داهوا، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و امکانات گوناگونی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. امروزه دوربین های مداربسته بسیار پر کاربرد هستند و در فضاهای بسیاری از جمله فروشگاه ها، اداره پلیس، بانک ها و ادارات مالی و … مورد استفاده قرار می گیرند. از سال 2001 که داهوا شروع به کار نمود سعی داشته در تولید و عرضه محصولات خود بسیار نوآورانه عمل کند و حجم بسیاری از سرمایه خود را به تحقیق و عملیات پژوهشی اختصاص داده است. در حال حاضر نیز، داهوا به دنبال ارائه راه هایی جدید و نوین در زمینه IoT می باشد.

نمایندگی داهوا در کرج

دوربین مداربسته داهوا چه مزایایی دارد؟

هوشمندی

دوربین مداربسته داهوا هوشمند است. با وجود قابلیت هایی نظیر تشخیص چهره، ردیابی هوشمند، نقشه گرمایی، شناسایی تعداد افراد و … می توان گفت این دستگاه ها جزو محصولات هوشمند به شمار می روند.

بهترین عملکرد با قیمت کاملا اقتصادی

عوامل گوناگونی می توانند بر روی هزینه های راه اندازی یک سیستم مداربسته تاثیر گذار باشند. برای مثال، خریداری کابل شبکه یا کابل کواکسیال و نصب و راه اندازی سیستم توسط تکنسین های نصب می تواند بسیار پر هزینه باشد. دوربین های مداربسته داهوا، با قیمت مقرون به صرفه خود می توانند عملکرد بسیار مطلوبی را در اختیار کاربران قرار دهند. نمایندگی داهوا در کرج

نمایندگی داهوا در کرج

نصب و راه اندازی بسیار ساده

یکی از مواردی که افراد در خرید یک دوربین مداربسته در نظر دارند سهولت در نصب و راه اندازی آن است. بهره گیری از تکنسین های حرفه ای برای نصب می تواند هزینه ها را به میزان چشمگیری افزایش دهد. تمامی دوربین های مداربسته داهوا، قابلیت نصب بسیار ساده ای در اختیار شما قرار می دهند.

فناوری 4K

فناوری 4K یکی از تکنولوژی های جدید در زمینه بهبود کیفیت تصاویر دوربین های مداربسته است. این فناوری که به تازگی معرفی و ارائه شده است سبب می شود تا تصاویر با کیفیت بهتر و جزئیات بسیار بیشتری در اختیار شما قرار می دهد. برند داهوا از این فناوری بر روی دوربین های مداربسته و دستگاه های ذخیره ساز خود بهره گرفته است.

انتقال در مسافت های طولانی

دوربین های مداربسته داهوا با برخورداری از تکنولوژی های جدید، این اطمینان را حاصل می کند که تمامی سیگنال ها، درر کوتاه ترین زمان و بدون از بین رفتن، در مسافت های طولانی انتقال داده می شوند. طبق آخرین تست هایی که توسط برند داهوا صورت گرفته است، دستگاه ها می توانند کیفیت تصاویر گوناگونی را در مسافت های مختلف و بر روی بستر کابل کواکسیال RG59 ارسال کنند. با استفاده از کابل شبکه CAT6 UTP، این مسافت می تواند برای کیفیت تصویر 720P برابر 450 متر باشد.

جمع بندی

در این مطلب از دیجی داهوا به بررسی دلابل محبوبیت برند معتبر داهوا در میان کاربران ایرانی پرداختیم. هم چنین به صورت اجمالی به معرفی داهوا پرداختیم. مهم ترین نکته ای که در مورد خرید تجهیزات نظارتی از نمایندگی معتبر وجود دارد این است که شما اطمینان حاصل می کنید محصولی اصیل با گارانتی معتبر در اختیار دارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

جهت تهیه محصولات و همچنین پاسخ به سوالات فنی
با شماره 02191006008 تماس حاصل نمایید.
مشاورین ما در دیجی داهوا آمادگی دارند با بهره گیری از کادر حرفه ای و متخصص
راهنما و مشاور شما برای بهترین انتخاب محصولات داهوا باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

چهار × پنج =

فهرست