تنظیمات استارلایت در دوربین داهوا

راهنمای فعال سازی تنظیمات استارلایت در دوربین داهوا

آموزش داهوا

قابلیت استارلایت، یکی از شگفتی­های دنیای دوربین­های مداربسته می­باشد. به واسطه این قابلیت شما می­توانید دید رنگی در شب را برای تصاویر ضبط شده فعال کنید. دوربین داهوا یکی از سرشناس ترین برندهای ارائه دهنده دوربین مداربسته می­باشد که از این قابلیت پشتیبانی می­کند و با داشتن یکی از دوربین­های داهوا می­توانید در مواقع تاریکی، با کم­ترین میزان نور هم تصویر رنگی ضبط کنید. البته این اتفاق، به خودی خود نمی­افتد و شما باید تنظیمات دوربین را دستکاری کنید و Mode night (حالت شب) را روی Color  (رنگی) قرار دهید. با انجام این تنظمیات IR دوربین قطع می­شود. سپس دوربین با جذب نمودن نور طبیعی که در محیط وجود دارد تصاویر رنگی را ایجاد می­کند. در ادامه بیشتر با تنظیمات استارلایت در دوربین داهوا آشنا میشوید.

چرا باید از قابلیت استارلایت در دوربین خود استفاده کنیم؟

استفاده از تنظیمات استارلایت در دوربین داهوا تنها سبب داشتن تصویر رنگی در شب نمی­شود. بلکه ویژگی­ ها و مزیت­ های بسیاری هم دارد که می­توانید از آنها هم بهره ­مند شوید. این ویژگی­ ها شامل موارد زیر می­باشد:

  • کیفیت بالا

دوربین­ هایی که از امکان استارلایت پشتیبانی می­کنند دارای سنسور پیشرفت ه­ای در ساختار خود هستند  که عملکرد آن در برابر مادون قرمز بسیار بهتر است که نتیجه­ای جز کیفیت بالای تصویر نخواهد داشت.

  • جزئیات دقیق

با این قابلیت به راحتی می­توانید کوچکترین جزئیات تصویر را هم مشاهده کنید. جزئیات زمانی که قصد شناسایی سارق و… را دارید، بسیار سودمند خواهد بود.

  • تصاویر رنگی

این ویژگی مهم ترین عاملی است که سبب شده افراد به استفاده از استارلایت ترغیب شوند. در تاریک­ترین فضاها نیز می­توانید به کمک تنظیمات استارلایت در دوربین داهوا تصاویر رنگی داشته باشید.

  • کاهش هزینه

شاید جالب باشد اگر بدانید با فعال کردن این گزینه، دیگر نیازی به خرید پروژکتور و سایر لوازم جانبی نخواهید داشت. از طرفی مصرف برق شما نیز کمتر خواهد شد.

برای مشاهده قیمت دوربین داهوا کلیک کنید.شما میتوانید دوربین داهوا را با بهترین کیفیت از دیجی دهوا تهیه کنید.

تنظیمات استارلایت در دوربین دهوا از طریق دستگاه

اگر شما هم می­خواهید تنظیمات را از طریق دستگاه تغییر دهید تا بتوانید دید رنگی در شب داشته باشید باید گام به گام پیش روید. نیاز به نصاب متخصص و حرفه­ ای در این زمینه نیست چرا که انجام آن بسیار ساده است و خودتان هم می­توانید انجام دهید، که در ادامه نحوه انجام آن را به شما توضیح خواهیم داد.

گام نخست: گام اول همیشه سخت بوده و از طرفی مهم است. کار سختی پیش رو ندارید، در کم­تر از چند دقیقه می­توانید این تنظیمات را اعمال کنید.  کافی است روی صفحه راست کلیک کمید و سپس گزینه PTZ را انتخاب کنید تا پنجره کنترل آن برایتان باز شود. اگر می­خواهید نوشته ­ها بزرگتر باشد، پیش از شروع می­توانید روی تصویر دوربین دابل کلیک کنید تا صفحه برایتان بزرگتر شود و به تبع کار برایتان ساده­ تر گردد.

گام نخست تنظیمات استارلایت در دوربین مداربسته

گام دوم: حال که پنجره جدید برایتان باز شده است، باید روی فلش سمت راست پنچره که به سمت راست می­باشد کلیک کنید تا سایر گزینه­ ها نیز برایتان نشان داده شود. در بین سایر گزینه­ ها روی آیکون دوربین کلیک کرده و آن را باز کنید تا پنجره کواکسیال برایتان به نمایش درآید.

گام دورم تنظیمات استارلایت در دوربین مداربسته داهوا

گام سوم

گام سوم: کافی است گزینه ENTER را بزنید تا بتوانید به منوی دوربین دسترسی داشته باشید. این منوف همان بخش OSD است.

گام چهارم: در این مرحله از تنظیمات استارلایت در دوربین داهوا ، باید از کلیدهای کنترلی کمک بگیرید تا با استفاده از آن­ها بین گزینه ­های منو حرکت کنید. روی گزینه NEXT  بروید و سپس اینتر را بزنید تا صفحه دوم به شما نمایش داده شود.

گام چهارم تنظیمات استارلایت در دوربین داهوا

گام پنجم: اگر به این مرحله برسید، تقریبا می­توان گفت کار شما تمام است. چرا که باید گزینه Night mode را انتخاب کرده و سپس با استفاده از کلیدهای کنترلی آن را روی تنظیمات رنگی یا همان color بگذارید. حال با انتخاب گزینه برگشتن یا همان بک به صفحه قبل بازگردید.

گام پنجم تنظیمات استارلایت

گام ششم: سپس با ماوس روی گزینه سیو بزنید تا تغییرات شما ذخیره شود. حال باید گزینه خروج یا exit را انتخاب کرده و  اینتر را بزنید تا منو پیش روی شما بسته شود. به همین راحتی.

شما با شش گام به راحتی در کمتر از چند دقیقه می­توانید تنظمیات استارلایت در دوربین داهوا را فعال کنید. همچنین اگر قصد دارید تا این قابلیت را غیر فعال کنید کافی است تمام مراحل را طی کنید و سپس حالت دید در شب را از روی رنگی بردارید و ذخیره کنید تا برایتان غیر فعال شود.

سخن پایانی

به کارگیری دوربین داهوا باکیفیت تضمینی که دارد برای تمامی مصارف از جمله خانگی، ادارات، کارخانه­ها و… مناسب است. در همه آن­ها می­توانید تنظیمات استارلایت در دوربین داهوا را فعال کنید. اما اهمیت استفاده از آن، در محیط ­های عمومی که احتمال سرقت یا درگیری و… در آن زیاد است جز الزامات محسوب می­شود.

فضاهایی همچون فروشگاه ­ها، پارکینگ، پارک و… وجود این تکنولوژی می­توان جلو خسارت­ های بسیاری را بگیرد. ناگفته نماند که قیمت آن نیز با توجه به کیفیت و امکاناتی که دارد بسیار مناسب است و میتوانید به راحتی خریداری کرده و تنظیمات آن را به سادگی در خانه اعمال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۸ از ۵
از مجموع ۵ رای

جهت تهیه محصولات و همچنین پاسخ به سوالات فنی
با شماره 02191006008 تماس حاصل نمایید.
مشاورین ما در دیجی داهوا آمادگی دارند با بهره گیری از کادر حرفه ای و متخصص
راهنما و مشاور شما برای بهترین انتخاب محصولات داهوا باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

20 − 19 =

فهرست