داهوا و معرفی دوربین حرارتی

دوربین ترمال داهوا چیست و کاربرد دوربین حرارتی داهوا

آموزش داهوا

به طور کلی، تصویر برداری مناسب توسط دوربین های مداربسته نیازمند وجود نور مناسب در محیط است. دوربین های معمولی که در بازار تجهیزات نظارتی موجود هستند می توانند در طول روز تصاویر را با وضوح نسبتا مناسبی نمایش دهند. با کاهش میزان نور در محیط، کیفیت تصاویر نیز کاهش می یابد.

در این مطلب از دوربین داهوا دوربین های حرارتی کمپانی داهوا را به شما معرفی خواهیم کرد. این دوربین های مداربسته با ارائه تصاویر با کیفیت در شرایط نوری مختلف توانسته اند توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کنند. شاید بتوان گفت تصویربرداری در طول روز و شب و با وضوح بالا یکی از مواردی است که افراد هنگام خرید یک دوربین مداربسته علاوه بر قیمت دوربین داهوا توجه زیادی به آن دارند.

داهوا و معرفی دوربین حرارتی

معرفی دوربین حرارتی داهوا

راهکار نظارتی دوربین های حرارتی Dahua با ترکیب آخرین دوربین تحت شبکه حرارتی، دستگاه کالیبراسیون و یک NVR توانسته دمای بدن گروهی از افراد را اندازه گیری نمایدو این راهکار داهوا توانسته دمای بدن را بدون دخالت دست و تماس با افراد انجام دهد. تشخیص دقیق درجه حرارت سبب شده تشخیص های اشتباه به حداقل رسیده و انتقال افراد برای معاینه های ثانویه کاهش یابد. این امر سبب کاهش نیاز به نیروی انسانی و بهبود ایمنی پرسنل گردیده است.

برند داهوا با تیم R&D متشکل از افراد حرفه ای، دوربین های حرارتی خود را به بازار عرضه نموده است. این محصولات به ویژگی ها و امکانات هوشمندی مجهز شده اند و قادر هستند با استفاده از انواع نور در محیط، تصاویر را با وضوح بالا دریافت کنند. از ویژگی های هوشمند این دستگاه ها می توان به قابلیت اندازه گیری دما به طور هوشمند اشاره نمود. از سایر ویژگی های جذاب این دستگاه ها می توان اطلاع از زمان خرابی آن ها را نام برد. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

یک دوربین مداربسته حرارتی می تواند راه حلی قابل اطمینان برای تامین امنیت فضاهای مختلف محسوب می شود. دوربین های حرارتی در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف از حساسیت کمتری برخوردار هستند و عملکرد آن ها دچار افت و اختلال نخواهد شد. از ویژگی های مهم این دستگاه ها آن است که می توانند بدون وقفه و در تمامی روزها و ساعت های هفته، تصاویر را دریافت کرده و در اختیار شما قرار دهند.

با برخورداری از سیستم IVS، این دوربین های مداربسته قادر هستند فعالیت های مشکوک را گزارش کرده و فعالیت هایی نظیر اعلام هشدار در زمان ورود غیر مجاز به محدوده، تشخیص جابجایی اشیا و … را نیز به طور پیشرفته انجام می دهند.

برخی از قابلیت های دوربین حرارتی داهوا

حصار مجازی

یکی از ویژگی های دوربین های حرارتی داهوا، ایجاد یک حصار به صورت مجازی است تا ورود غیر مجاز را تشخیص دهد. با تشخیص نفوذ به این محدود، دوربین هشدار لازم را به اتاق کنترل اعلام می کند.

داهوا و معرفی دوربین حرارتی

تشخیص دمای محیط

علاوه بر تصویربرداری از محیط، این دوربین های مداربسته حرارتی می توانند دمای اشیایی که در زاویه دید آن ها قرار دارد را نیز اندازه گیری کنند. چنین قابلیتی می تواند از بروز سوانح نیز تا حد زیادی جلوگیری کند. برای مثال نمایش تغییر دما در دستگاه های الکترونیکی می تواند از بروز یک حادثه بزرگ نظیر انفجار یا آتش سوزی جلوگیری کند.

پیش از استفاده از دوربین های حرارتی برای اندازه گیری دما باید موارد زیر را در نظر داشته باشید تا دما به طور دقیق تخمین زده شود:

  1. چنانچه در محل مور نظر دوربین، از صفحاتی که تشعشات حرارتی را انتشار می دهند استفاده شود، دمای محیط به طور دقیق تر تخمین زده خواهد شد.
  2. توجه داشته باشید که دوربین حرارتی در محل و فاصله مناسب با سوژه قرار داشته باشد.

البته باید در نظر داشت تنها نباید به این دستگاه ها اتکا داشته باشید اما این دوربین های حرارتی قادر هستند با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته، میزان بروز حوادث را کاهش دهند.

مزایای استفاده از دوربین حرارتی داهوا

از مزایای کلیدی دوربین های مداربسته حرارتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دقت فوق العاده بالا در تخمین حرارت
  2. پشتیبانی از تکنولوژی ePoE 
  3. مشاهده و پیکربندی از راه دور با نرم افزارهای داهوا DMSS
  4. مانیتورینگ اتوماتیک دما (بدون تماس)
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جهت تهیه محصولات و همچنین پاسخ به سوالات فنی
با شماره 02191006008 تماس حاصل نمایید.
مشاورین ما در دیجی داهوا آمادگی دارند با بهره گیری از کادر حرفه ای و متخصص
راهنما و مشاور شما برای بهترین انتخاب محصولات داهوا باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

8 − 7 =

فهرست