نمایندگی داهوا با گارانتی پارس ارتباط

رویدادهای داهوا

اولین نمایندگی پارس ارتباط در دوربین داهوا شرکت آتی نگر الکترونیک می باشد این شرکت بزرگترین شبکه توزیع و فروش محصولات داهوا در کشور می باشد که طی قراردادی رسمی به عنوان اولین نمانده پارس ارتباط در محصولات داهوا شناخته می شود.

همچنین قیمت دوربین داهوا را با نرخ مسوب می توانید از وبسایت دیجی داهوا مشاهده کرده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران تماس حاصل فرمایید.

شرکت پارس ارتباط 

شرکت پارس ارتباط افزار در سال 1383 با هدف تأمین نیازهای بازار شبکه ایران فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با بکارگیری نیروهای متعهد، متخصص و کارآمد همواره در راستای افزایش سطح دسترسی عمومی به تکنولوژی های ارتباطی نوین کوشیده است. این شرکت در مدت زمان بیش از یک دهه در زمینه تولید، تأمین، توزیع، آموزش و خدمات پس از فروش در حوزه های سیستم های حفاظتی و نظارت تصویری (حارس، هایک ویژن، تیاندی، هایلوک، داهوا، یونی ویو)، راهکارها و تجهیزات ذخیره سازی دیتا (کیونپ، سیگیت و وسترن دیجیتال)، تجهیزات شبکه های کابلی و بی سیم (تی پی لینک، میکروتیک و مرکوسیس)، انواع سرورها و ایستگاه هاى کارى تجارى (ایسوس)، رایانه های خانگی و صنعتی (ازراک)، تجهیزات حفاظت پیرامونی و اعلام سرقت (ای وی اس الکترونیک) حضور فعال و پرقدرتی در بازار ایران داشته است.

همزمان با توسعه شبکه نمایندگی فروش، این شرکت اقدام به گسترش دفاتر ارائه خدمات پس از فروش در سرتاسر ایران کرد و هم اکنون دارای بیش از 23 مرکز خدمات پس از فروش در کشور می باشد. پارس ارتباط داهوا با تعهد کامل به شرایط گارانتی محصولات و تعویض کالا با توجه به شرایط گارانتی، به پاسخگویی کامل به منظور رفع مشکلات فنی مشتریان اهتمام ورزیده است. شرکت پارس ارتباط افزار، با دارابودن گواهی فعالیت صنعتی و تولیدی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و نیز در راستای سیاست های راهبردی خود و سهیم شدن در شکوفایی اقتصاد ملی و اشتغال زایی، به تازگی قدم در عرصه تولید نهاده است و در تلاش است تا با ایجاد ظرفیت اشتغال بیش از 90 نفر نیروی کار متخصص، در حوزه کارآفرینی و اشتغال زایی نیز حضور مؤثر داشته باشد.

شرکت آتی نگر الکترونیک نمایندگی دهوا با گارانتی پارس ارتباط

آتی نگر الکترونیک در اوایل دهه ۹۰ فعالیت خود را در زمینه توزیع و فروش دوربین مداربسته آغاز نمود. با توجه به ابتکار عمل مدیران خود در بروزرسانی شرکت به روش‌های نوین فروش و خدمات بر پایه اصل احترام به حقوق مشتریان، به سرعت گسترش یافته بطوری که هم اکنون خدمات خود را در قالب تولید، توزیع و پخش عمده کلیه محصولات حفاظتی و نظارت تصویری (تجهیزات شبکه، دوربین های مداربسته و متعلقات، دزدگیرهای اماکن) و در قالب دو شعبه و یک فروشگاه مرکزی ارائه می نماید.

مفتخریم که با ارائه برترین برندهای شناخته شده دنیا از جمله داهوا ، هایک ویژن ، تیاندی ، هایلوک ، سیسکو ، D-Link ، TPlink و … و همچنین با کیفیت ترین برندهای ایران همانند برند انحصاری بصیر در دوربین های مداربسته و برند فایروال (بصورت نمایندگی اصلی شرکت) در حوزه دزدگیر اماکن، طیف وسیعی از نیازهای روزانه شما همکاران و مشتریان عزیز را پاسخگو باشیم.

دیجی داهوا و شرکت داهوا

نمایندگی داهوا در ایران توسط دیجی داهوا اخذ گردیده . داهوا به عنوان یکی از شرکت های فعال و پیشرو در صنعت تجهیزات نظارتی جهان شناخته شده است و تمام محصولات تولید شده توسط آن از بالاترین سطح کیفیت و استانداردهای ساخت برخوردار هستند. داهوا در سال 2001 در کشور چین بنیانگذاری شد و امروز در سراسر جهان با بیش از 16 هزار کارمند مشغول به فعالیت است. خدمات و سرویس های این برند مطرح در بیش از 180 کشور دنیا در حال ارائه است بنابراین کاربران می توانند به سادگی محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایند. 

دیجی داهوا به عنوان مرجع تخصصی بررسی و فروش دوربین مداربسته داهوا فعالیت خود را آغاز کرده است. در دیجی داهوا می توانید محصولات مورد نظر خود را به سادگی پیدا کرده، بررسی ها و مشخصات فنی آن ها را مطالعه نموده و محصول مناسب خود را از میان صدها دستگاه انتخاب کنید. تمام تلاش ما در دیجی داهوا ارائه محصول با کیفیت با پایین ترین قیمت بازار است. هدف ما در دیجی داهوا، ارائه مشاوره حرفه ای و رایگان به مشتریان گرامی است تا مناسب ترین خرید را انجام دهند. دیجی داهوا به طور اختصاصی با هدف نقد و بررسی و فروش دوربین مداربسته داهوا شروع به فعالیت نموده است و مفتخر است محصولات بسیار با کیفیت را با پایین ترین قیمت موجود در بازار به مشتریان خود عرضه نماید.

نمایندگی داهوا اصل و غیر اصل رو خوب بشناسید

امروزه شرکت های مختلفی اقدام به تولید محصولات غیر اصلی نموده اند که تشخیص آن ها از محصول اصلی بسیار دشوار است. این محصولات غیر اصل، فاقد کیفیت و استاندارهای لازم هستند و در کوتاه مدت کیفیت و بازدهی خود را از دست می دهند بنابراین خرید دوربین مداربسته از نمایندگی داهوا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. نمایندگی های فعال فروش دوربین داهوا در شهرهای بزرگ از جمله تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز و… محصولات تخصصی داهوا را با گارانتی معتبر و قیمت بسیار مناسب عرضه می کنند. دیجی داهوا با عرضه محصولات اصلی با گارانتی معتبر در خدمت شماست.

جشم انداز دیجی داهوا، دستیابی به جایگاه تخصصی ترین مرجع نقد و بررسی دوربین داهوا نیست، بلکه هدف ما عرضه محصولات با قیمت بسیار مناسب با کمترین سود و هدفمند سازی توزیع و پخش دوربین داهوا می باشد. با این هدف می توانیم رضایتمندی مشتریان خود را جلب نماییم تا شما ما را به دیگران معرفی کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جهت تهیه محصولات و همچنین پاسخ به سوالات فنی
با شماره 02191006008 تماس حاصل نمایید.
مشاورین ما در دیجی داهوا آمادگی دارند با بهره گیری از کادر حرفه ای و متخصص
راهنما و مشاور شما برای بهترین انتخاب محصولات داهوا باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پانزده + 16 =

فهرست