جدید ترین فناوری های دوربین های مدار بسته

جدیدترین فناوری های دوربین های مدار بسته

راهکارها

روز به روز بر فناوری های دوربین های مدار بسته افزوده می شود. تولیدکنندگان این نوع محصولات در رقابت با یکدیگر بر تنوع و کیفیت تولیدات خود می افزایند. یکی از این تولیدکنندگان که توانسته به خاطر کیفیت بالای خود از سایر رقبا متمایز شود شرکت داهوا است؛ به طوری که امروزه محصولات این کمپانی چینی در سراسر جهان به عنوان جدیدترین فناوری های دوربین های مدار بسته به چشم می خورند. در این مقاله قصد داریم به معرفی ویژگی های دوربین داهوا بپردازیم. با ما همراه باشید.

اطلاع رسانی در موقعیت‌های منفی غیرمنتظره

ایمنی یکی از مهمترین عناصر در زندگی است. اکنون ایمنی می تواند تحت کنترل شما باشد تا امنیت محیط خود را در دست داشته باشید. زیست پذیری موقعیت های نامطلوب در زندگی یک واقعیت اجتناب ناپذیر است. به همین دلیل باید در برابر هرگونه حادثه احتمالی احتیاط کرد. با جدیدترین فناوری های دوربین های مدار بسته می توان هم مشکلات را زود تشخیص داد و هم آسیب های احتمالی را به حداقل رساند. سیستم‌های دوربین داهوا در موقعیت‌های منفی غیرمنتظره به سرعت مکان‌های لازم را مطلع می‌کنند.
دوربین داهوا که موقعیت‌های منفی را فوری شناسایی می‌کند، اطلاعات لازمه را به شخص یا مؤسسه‌های رسمی که شما مشخص می‌کنید، ارائه می‌نماید.

بنابراین برای ایمنی خود باید با نصب سیستم های لازم در مکان های مهم اقدامات احتیاطی را انجام دهید. ضبط کننده داهوا نیز که برای ضبط تصاویر گرفته شده توسط دوربین های امنیتی استفاده می شود. دستگاه‌ های ضبط دوربین‌های امنیتی که امروزه استفاده می ‌گردند دارای اتصال شبکه هستند. این اتصال امکان مشاهده از راه دور تصاویر را فراهم می کند. به همین دلیل می توانید با دوربین داهوا امنیت خود را تضمین کنید.

انواع دوربین های امنیتی داهوا

این یک واقعیت است که امروزه امنیت بسیار مهم تر از قبل شده است. داهوا با تغییر و توسعه مداوم فناوری، سیستم های دوربین را برای راه حل های امنیتی تولید می کند. به لطف دوربین داهوا می توانید امنیت را چه در فضای باز و چه در داخل خانه، دفاتر، مراکز تجاری و … تحت کنترل داشته باشید. انواع مختلفی از دوربین های امنیتی داهوا وجود دارد که هر نیاز و هدفی را برآورده می کنند؛ مانند حرکت، زوم، دید در شب، بی سیم. برخی از جدیدترین فناوری های دوربین های مدار بسته را می توان به عنوان دوربین های dome، ip، ahd، بی سیم و یا با سیم دسته بندی کرد.
انواع دوربین داهوا مدل دام یا گنبدی به این دلیل نامگذاری شده اند که گنبدی شکل هستند. این محصولات برای استفاده در فضاهای محدود ایده آل محسوب می شوند. دوربین بی سیم داهوا به انواع آنالوگ و IP تقسیم می گردند. دوربین های آنالوگ بی سیم ارزان هستند. دوربین های IP بی سیم از طریق اتصال به اینترنت پخش می شوند. تا زمانی که به اینترنت متصل هستید، می توانید به راحتی از هر کجا به کامپیوتر خود دسترسی داشته باشید. سیستم های دوربین IP بی سیم با اتصال از طریق یک مودم بی سیم مورد استفاده قرار می گیرند.
شما می توانید این نوع دوربین داهوا را خریداری و نصب کرده و پس از نصب در هر زمان از هر کجا محیط خود را تماشا کنید. دوربین هایی که می توانند تصاویر را روی کامپیوتر ضبط کنند بسیار مفید هستند. دوربین آی پی داهوا نیز در شرایط امروزی مقرون به صرفه است. قیمت های مقرون به صرفه باعث می شود مردم آن را بیشتر ترجیح دهند. نوع دیگری از دوربین برای استفاده در مشاغلی مانند کافه ها، رستوران ها، فروشگاه ها تولید شده که در آنجا پول رد و بدل می شود. به همین دلیل دوربین کیس داهوا با توجه به شرایط شرکت ها تولید و متنوع می گردد.
دوربین IP محبوب ترین نوع دوربین داهوا در دوربین های امنیتی ایمن هستند. این دستگاه ها که به دوربین های تشخیص پول و خواندن با وضوح بالا و لنزهای قابل تنظیم نیز معروف بوده اند، قابلیت ضبط صدا و قابل اعتمادتر کردن صندوق و عابر بانک را نیز دارند. دوربین داهوا در ضبط آثار با تکنولوژی خاص استفاده می شود. به لطف نرم افزار، قابلیت ضبط دوربین های باکیفیت را دارد. دوربین های امنیتی Ahd به صورت HD و FULL HD طراحی شده اند. در مقایسه با سایر دوربین ها، دارای تفکیک رنگ و وضوح بالایی است. شما می توانید دوربین های Ahd را برای امنیت در خانه یا محل کار انتخاب کنید.

برترین تکنولوژی های دوربین مداربسته

برترین تکنولوژی های دوربین مداربسته

چرا از دوربین امنیتی استفاده کنیم؟

دوربین‌های امنیتی به شما کمک می‌کنند تا در مواجهه با حوادث فزاینده سرقت، از کالاهای ارزشمندتان در برابر موقعیت ‌هایی مانند آتش‌ سوزی و سیل و تمام موقعیت‌ های منفی غیر منتظره مراقبت کنید. انواع دوربین داهوا با فناوری نوآورانه تولید می شوند و به عنوان یک وسیله دفاعی مورد استفاده قرار می گیرند.

به عنوان مثال برای جلوگیری از سرقت سنسورهای تولید شده را می توان در تمامی مکان هایی که امکان ورود و خروج وجود دارد برای امنیت منازل یا محل کار قرارداد. سنسورهای پرتو همراه با دوربین های امنیتی به عنوان محافظ در فضای باز استفاده می شوند. به این ترتیب دوربین ورود غریبه را تشخیص می دهد و سیستم هشدار را فعال می کند.
تحولات غیرمنتظره مانند آتش سوزی و سیل نیز موضوعاتی را تشکیل می دهند که باید به آن توجه شود. سنسورهای موجود در سیستم ‌های دوربین داهوا می ‌توانند فوراً خطر آتش ‌سوزی و سیل در شرایط دود، گرما را تشخیص داده و وضعیت را به مکان‌های لازم به شما گزارش دهند. نکته مهم این است که قبل از تجربه چنین موقعیت هایی، اقدامات احتیاطی لازم را در برابر هرگونه منفی احتمالی انجام دهید. سیستم های امنیتی در این مرحله به طور گسترده ای در شرایط مورد نیاز و نامطلوب برای به حداقل رساندن آسیب استفاده می شوند.
در عین حال، سیستم های امنیتی یک ویژگی بازدارندگی دارند. زمانی که افراد در مواردی مانند سرقت به محل نصب دوربین ها مراجعه می کنند، وقتی متوجه سیستم امنیتی مستقر می شوند، از این اقدام صرف نظر می کنند و بدون هیچ حادثه ای از وقوع سرقت جلوگیری می گردد. این واقعیت که سیستم های دوربین های امنیتی دارای تجهیزات با قابلیت ضبط هستند دلیل دیگری برای ارجحیت است.

ضبط کننده dvr داهوا سخت افزاری به نام دستگاه های ضبط دیجیتال بوده که قادر به ضبط تصاویر است. به لطف کارت ضبط دیجیتال، می توانید تصاویر گرفته شده توسط دوربین داهوا را روی کامپیوتر نیز ضبط کنید. این یکی از قابلیت های جدیدترین فناوری های دوربین های مدار بسته میباشد.

دوربین امنیتی داهوا با مزایای قیمت

با توجه به اهمیت روزافزون دوربین های امنیتی از گذشته تا به امروز، سیستم های انواع دوربین مداربسته متعددی برای پاسخگویی به خواسته ها و انتظارات کاربران تولید می شوند. هدف دوربین داهوا مبتنی بر ایمنی جامعه است. در درجه اول تلاش می کند تا نیازهای کاربران خود را برآورده کرده و بالاترین سطح رضایت را عرضه کند.

با تجهیزاتی که تولید می کند کیفیت و خدمات عالی را ارائه می دهد. دوربین های مفیدی تولید می کند تا جامعه ای قابل اعتمادتر در برابر همه موقعیت های منفی احتمالی ایجاد نماید. برای اینکه بتوانید با رضایت از محصولات داهوا استفاده کنید، باید نیازهای محیط و محل نصب دوربین ها مشخص شود.
به عنوان مثال، در حالی که داهوا انواع پشتیبانی فنی را ارائه میدهد، نصب دوربین های بی سیم که خریداری می کنید بسیار ساده است و می توانید به راحتی خودتان بدون نیاز به پشتیبانی آن را نصب کنید. دوربین های ip برند داهوا از نظر قیمت نسبت به دوربین های دیگر مقرون به صرفه تر هستند. با استفاده از این دوربین ها که نصب و استفاده آسانی دارند، می توانید نیازهای خود را با قیمتی مقرون به صرفه برآورده کنید.

هنگام تعیین قیمت دوربین داهوا ، بسیاری از ویژگی‌ ها مانند استفاده داخلی یا خارجی از دوربین‌ها، سیمی یا بی‌سیم، ضبط تصویر و صدا، سخت ‌افزار حسگر، سخت ‌افزار سیستمی که امکان نظارت از رایانه شما را فراهم می ‌کند، نقش تعیین‌کننده‌ای دارند.
در مدتی که از خانه یا محیط کار دور هستید، هر آنچه در محیط باقی گذاشته اید را به سیستم قابل اعتماد برند داهوا تحویل خواهید داد. شما می توانید نیازهای خود را تعیین کنید و مناسب ترین دوربین داهوا را با توجه به ویژگی های مورد نظر خود بیابید؛ جدیدترین فناوری های دوربین های مدار بسته را با مقرون به صرفه ترین قیمت خریداری کرده و امنیت خود را تضمین کنید.

بزرگترین تکنولوژی های دوربین داهوا

1. با اینترنت اشیا جامع تر است
امروزه اینترنت اشیا راه حل های مقرون به صرفه ای را برای کاربران و فرصت های تجاری منحصر به فردی را برای شرکت ها ارائه می دهد. با شروع سال 2022، شاهد ادغام بیشتر IoT در اکوسیستم پیشرفته فناوری دوربین داهوا بوده ایم. اینترنت اشیا دوربین‌ها را قادر می ‌سازد فعال ‌تر و هوشیارتر باشند و به آن‌ها کمک می‌ کند تا نقش فعالی در نظارت و بازدارندگی از جرم داشته باشند. در حالی که ما نقش آنها را در راه ‌اندازی اعلان‌ها و آلارم‌ها به عنوان بخشی از راه‌ حل‌های اتوماسیون خانگی می‌دانیم، شاهد ادغام‌ های بیشتری برای انواع برنامه‌ ها از طریق مفاهیمی مانند مهار خودکار، روشنایی، موانع امنیتی و موارد دیگر خواهیم بود.

2. ظهور تجزیه و تحلیل ویدئو
جدیدترین فناوری های دوربین های مدار بسته در سال 2022 ما ظهور تجزیه و تحلیل ویدئویی را به خصوص در فضای دوربین داهوا تجربه خواهیم کرد. بسیاری از تصاویر قدیمی برای تشخیص الگو، اقدامات اصلاحی، تحلیل‌های پیش‌ بینی‌کننده و … مورد تجزیه و تحلیل، پردازش و ارزیابی قرار می گیرند. با کمک تجزیه و تحلیل ویدئویی می توانید به جرایم، بحران های محیطی، خطرات شغلی رسیدگی کرده و ایمنی را برای افراد در اماکن عمومی بهینه کنید.

3. مقدمه ای بر فناوری G5
چند سالی است که به عنوان مهم ترین فناوری در اخبار شناخته می شود. هر کسب و کاری مشتاقانه منتظر آینده اتصال برای توزیع ها و برنامه های مختلف است. با این حال، ممکن است به زودی روزهایی فرا برسد که بتوانیم شکوه G5 را تجربه کنیم؛ زیرا تولیدکنندگان دوربین های مداربسته G5 و مخابرات به طور فزاینده ای در حال آزمایش و عرضه نمونه اولیه دستگاه های آماده G5 هستند. برای افراد کم تجربه، فناوری G5 بهتر از فناوری G4 است.
همچنین G5 از نظر تعداد دستگاه هایی که می تواند به طور همزمان مدیریت کند بدون اینکه زمان از کار افتادگی را به خطر بیندازد، در حال بازسازی است. طبق گزارش ها، صحبت از میلیون ها دستگاه به طور همزمان است. وقتی صحبت از تاثیر G5 در فناوری دوربین داهوا IP به میان می آید، فوق العاده خواهد بود. اکنون شرکت ‌ها می ‌توانند دستگاه ‌های بیشتری را با یک استقرار G5 متصل کرده و جریان‌های ویدئویی و داده‌ای با کیفیت بالا را بدون نگرانی در مورد خراب شدن یا مسدود شدن داده‌ ها مدیریت کنند.

دوربین داهوا G5 مزایای زیادی را برای کاربران و ذینفعان و همچنین راه حل های دوربین مدار بسته بی سیم ارائه می دهد. برای کاربرد در مناطق دورافتاده مانند بیابان ها، دره ها، چاه های نفت، معادن زغال سنگ و موارد دیگر، فناوری جدید دوربین امنیتی 2022 با قابلیت پشتیبانی از G5 گزینه های عالی هستند.

4. پتانسیل یادگیری عمیق در دوربین مداربسته
امروزه پتانسیل این فناوری هنوز به طور کامل مورد بهره برداری قرار نگرفته، اگرچه راه حل های آن تاثیر زیادی گذاشته است. ما روندی را در هفته‌ها و سال‌های آینده متصور هستیم که دوربین داهوا دستگاه‌های مستقل با قابلیت ‌های ربات‌مانند خواهند بود. آن‌ ها بهترین نمونه ‌های هوش مصنوعی عمومی بوده و مجهز به فناوری‌ های حسگر خواهند بود که می‌توانند به طور مستقل دوربین ها را بچرخانند، بزرگ ‌نمایی کنند، حرکت کرده و بدون دخالت انسان تصمیم بگیرند.

چنین راه حل هایی تقریباً شبیه به موجودات تنفسی زنده در امکانات و فضاهای شخصی خواهد بود و امنیت و راحتی بالایی را برای کاربران فراهم می کند. برای خرید و اطلاع از قیمت دوربین مداربسته داهو و جدیدترین فناوری های دوربین های مدار بسته با کارشناسان ما با شماره 91006008-021 تماس حاصل فرمایید.میتوانید با تماس با مشاوران و کارشناسان ما در دیجی داهوا با توجه به نیاز خود راهنمایی های لازم را گرفته و خریدی مطمئن را داشته باشید.

خرید و قیمت جدیدترین دوربین مداربسته

خرید و قیمت جدیدترین دوربین مداربسته

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جهت تهیه محصولات و همچنین پاسخ به سوالات فنی
با شماره 02191006008 تماس حاصل نمایید.
مشاورین ما در دیجی داهوا آمادگی دارند با بهره گیری از کادر حرفه ای و متخصص
راهنما و مشاور شما برای بهترین انتخاب محصولات داهوا باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

شانزده + هفده =

فهرست